• Hey, zou iemand me kunnen helpen met het maken van een cover?

    Titel: DOE (lettertype liefst gewoon iets dat bij de sfeer en cover past)
    Andere tekst Hell is not a place (hoeft niet hetzelfde lettertype te zijn als de titel, maar wel liefst wat kleiner). Mijn (user)naam moet er niet op.

    Korte samenvatting:

    Afbeeldingen: Dit zijn mogelijkheden. Niet alles moet er in en ik heb geen voorkeuren. Ik heb het liefst gewoon dat het duidelijk is dat het een horrorverhaal is en dat het gaat over een seriemoordenaar. Als je het paranormale kantje (waar ik helaas niet veel over kan zeggen) er ook in kan verwerken, dan is dat altijd fijn.










    GIFS (eventueel moest je dit kunnen en inspiratie hebben)




    Sfeer: Duister, Donker, eventueel iets met bloed, maar niet overdreven.
    Vorm: Verticaal, maar niet té langwerpig. 300x400 of iets in die aard is goed.

    Ik heb geen beloning, maar je zal natuurlijk vermeld worden en mijn eeuwige dank krijgen.


    Mhm?

    Niemand? ):

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 10:49 ]


    Mhm?

    Ik zal eens kijken of ik wat voor je kan doen. Originele titel trouwens! Niet-identificeerbare lijken?

    Zoiets?

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 11:12 ]


    Slightly drunk.


    Zoiets?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ooh, ik vind ze allebei echt heel leuk ^^ Dankje (:
    @Jerker; de naam verwijst eigenlijk naar de dader, omdat enkel zijn (echte) voornaam bekend is. Maar het komt dus wel degelijk van John Doe ^^


    Mhm?

    Oh, dat is een bijzondere keuze dan, haha. Ben wel benieuwd wat je ervan gaat maken.


    Slightly drunk.

    ^ Dankje (:

    Nog iemand die wil proberen?


    Mhm?

    Ik wel c:


    obsessive rage

    Poging gedaan (:

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 3:00 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik wil ook wel wat voor je proberen. (:


    Credendo Vides

    Bloodborne: Oh wauw, die is echt geweldig!
    DreamerN: Dan wacht ik nog even (:


    Mhm?

    Voor wanneer moet het af zijn?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Voor wanneer moet het af zijn?


    Ik heb niet meteen een deadline (:


    Mhm?

    Volgens mij ben ik echt een amateur vergeleken met de cover onder me. ^^ Of is zo'n gif een technisch trucje wat makkelijk te leren is?


    Slightly drunk.