• Ik moet dit even delen want vandaag zijn er zoveel leuke dingen gebeurd (niet heel speciaal op hun eigen, maar tezamen maken ze het een awesome dag) dat ik er gewoon blij van wordt, haha. :Y)

    Eerst en vooral hebben we over het gehele jaar een portfolio moeten bijhouden voor Engels en vandaag moesten we er wat uitleg bij gaan geven bij de leerkracht. We hebben voor dat portfolio dus twee punten: één voor dagelijks werk (hoort bij testen en taken) en één voor examen (hoort bij examen). Dus het eerste wat ze vroeg was: "Why are you so good at English?" Dus dat maakte me al heel blij, haha, en toen toonde ze m'n punten en had ik een 14/15 voor dagelijks werk en een 18/20 voor examenpunten! Dus dat was even super, super leuk haha.
    Dan hadden we het tijdens de middag over peter- meterproject, een project dat de laatstejaars de eerste schooldag van het jaar met de eerstejaars moeten doen. Omdat wij volgend jaar aan ons laatste jaar beginnen, moeten we dat voorbereiden. Dus hebben we besloten ons thema Harry Potter te maken, wat ik extreem awesome vind. :Y) En ik ga Luna mogen zijn, wat het nog veel awesomer maakt. En we gaan Zwerkbal spelen met die kleintjes. Super wijs dus.
    Goed, next, mijn leerkracht L.O. heeft ook gezegd dat ze de laatste les L.O. Zwerkbal met ons gaan spelen, dus dat wordt ook nice. En mijn vriendin was jarig, wat cake betekent.s
    EN LAST BUT NOT LEAST. Het is nog drie weken tot onze examens. WAT BETEKENT DAT WE BIJNA VAN AL DIE ACHTERLIJKE TAKEN EN DAT VERDOMDE VIJFDE JAAR AF ZIJN. Dat gaat echt opluchten, want dit jaar hadden we extreem veel te veel werk, lol.

    Dus, wat was jullie laatste super dagje? :D

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 18:02 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ah, klinkt echt super awesome! En gefeliciteerd met zulke hoge punten voor Engels!

    Ik hoop dat morgen een super dagje voor mij gaat zijn, als de kaartverkoop voor Pieter Derks start (nu in de voorverkoop zijn er nog maar 20 kaartjes over, dus ik hoop zo dat ik op tijd aan kaartjes kan komen) en hopelijk kom ik aan kaartjes, dan kan m'n dag niet meer stuk ik probeer verdomme al 4 jaar aan kaartjes te komen okay haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gefeliciteerd met Engels, awesome!!
    EN WAT, EEN HARRY POTTER THEMA? tHAT's so cool!

    Mhm ik denk twee weekenden terug, op vrijdag/zaterdag. Toen was het zulk lekker weer, zijn we naar ons vakantiehuisje gegaan en heb ik de hele avond buiten geschreven bij de vuurkorf. En zaterdag naar het strand en een heel eind gefietst, dat was echt super. Technisch zijn dat twee super dagjes, lol.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben jaloers! In onze agenda moeten we altijd schrijven wat we die dag voor een bepaald vak gedaan hebben tijdens de les, en bij LO zetten we altijd "Zwerkbal" omdat... Ja waarom eigenlijk? Maar goed. Dat is zowat het enige wat onze school met zwerkbal doet haha.


    I wanna be a wizard!

    Dat is echt fijn!

    Mijn laatste superdag was zondag. Alhoewel ik 3 uur had geslapen en al om 8 uur in de trein moest zitten was dat het allemaal waard. Ik heb voor het eerst in 5 maanden mijn beste vriendin weer gezien en we hebben echt een super fijne dag gehad in de dierentuin en daarna zijn we naar de Japanner geweest waar ik zo ontzettend lekker heb gegeten. Ik was best zenuwwachtig omdat ik haar al zolang niet had gezien, maar het was weer helemaal als vanouds


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ken je niet maar proficiat met Engels,
    EN IK WIL EERSTEJAARS ZIJN OP JOUW SCHOOL.
    Zwerkbal is te awesome. Luna is te awesome.

    Mijn laatste leuke dag was zaterdag, ik had optreden met doedelzak, en het ging heel goed. Iedereen was zo trots, ik was heel blij toen.
    En Pickles, mijn pup, heeft pootje geleerd. Zo cute <3


    I've hurt you again. How foolish can one man be?