Ik moet dit even delen want vandaag zijn er zoveel leuke dingen gebeurd (niet heel speciaal op hun eigen, maar tezamen maken ze het een awesome dag) dat ik er gewoon blij van wordt, haha.
Eerst en vooral hebben we over het gehele jaar een portfolio moeten bijhouden voor Engels en vandaag moesten we er wat uitleg bij gaan geven bij de leerkracht. We hebben voor dat portfolio dus twee punten: één voor dagelijks werk (hoort bij testen en taken) en één voor examen (hoort bij examen). Dus het eerste wat ze vroeg was: "Why are you so good at English?" Dus dat maakte me al heel blij, haha, en toen toonde ze m'n punten en had ik een 14/15 voor dagelijks werk en een 18/20 voor examenpunten! Dus dat was even super, super leuk haha.
Dan hadden we het tijdens de middag over peter- meterproject, een project dat de laatstejaars de eerste schooldag van het jaar met de eerstejaars moeten doen. Omdat wij volgend jaar aan ons laatste jaar beginnen, moeten we dat voorbereiden. Dus hebben we besloten ons thema Harry Potter te maken, wat ik extreem awesome vind. En ik ga Luna mogen zijn, wat het nog veel awesomer maakt. En we gaan Zwerkbal spelen met die kleintjes. Super wijs dus.
Goed, next, mijn leerkracht L.O. heeft ook gezegd dat ze de laatste les L.O. Zwerkbal met ons gaan spelen, dus dat wordt ook nice. En mijn vriendin was jarig, wat cake betekent.s
EN LAST BUT NOT LEAST. Het is nog drie weken tot onze examens. WAT BETEKENT DAT WE BIJNA VAN AL DIE ACHTERLIJKE TAKEN EN DAT VERDOMDE VIJFDE JAAR AF ZIJN. Dat gaat echt opluchten, want dit jaar hadden we extreem veel te veel werk, lol.
Dus, wat was jullie laatste super dagje? :D
[ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 18:02 ]
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried