Ja, helaas is er een tijd aangebroken dat mijn mobiel op begint te raken. Ik heb nu een Samsung Galaxy S3 Mimi (VE versie) en op zich een goede mobiel, maar ja, nu is hij niet goed meer . Na 2 jaar trouwen dienst is hij toe aan vervanging :c. Ik denk dat hij toe is aan pensioen. Mijn mobiel valt constant uit. Ik dacht in eerste instantie dat het alleen de batterij op was. Maar hij maakt steeds moeilijker verbinding met het internet, terwijl dat voorheen nooit gebeurde. En dan heb ik het nog niet over de sloomheid.
Ik wilde eigenlijk nog wachten met het kopen van een nieuwe mobiel, maar ik ben bang dat mijn mobiel die paar maanden extra niet gaat reden. Ik zoek dus een nieuwe mobiel, maar ik weet niet zo zeker welke echt goed is. Ik heb altijd een Samsung en daar wil ik het lieft ook mee doorgaan. Nu heb ik bij bol de Samsung Galaxy Grand Prime gezien voor een redelijke prijs. Heeft iemand ervaring met deze mobiel? Is het een fijne mobiel? Welke Samsung mobiel is er anders aan te raden die niet al te duur is?
Seasons will change, but I shall remain