Modify
Ik wil (hoogst waarschijnlijk) 1 juni met een nieuw verhaal beginnen op quizlet, genaamd Modify, alleen hier heb ik dus wel een cover voor nodig. Ik had al wel wat mensen om een cover gevraagd, maar dacht van, ik kan er ook wel gewoon een topic van maken, dus ik hoop dat er mensen tijd en zin voor hebben om een cover in elkaar te flansen (:
Informatie voor de cover
Samenvatting:
Titel: Modify
Afbeeldingen die er op mogen:
Extra tekst: How my body changed (als het kan net onder de titel)
Sfeer: Nou, het is een beetje mysterie maar ook eng. Ik weet niet hoe je het precies moet omschrijven. Als je heel toevallig teen wolf kent, zon sfeer. Wel gezellig maar er gaan zegmaar best veel mensen dood, en dat zorgt voor een beetje een grimmige en pijnlijke sfeer.
Extra: Is het mogelijk dat de cover niet al te druk wordt, dus een beetje rustig blijft? En dat de titel echt duidelijk te lezen is zegmaar, dat die wat meer naar voren springt. Over de extra tekst maak ik me nog niet zo druk want die is wat minder interessant. En het verhaal is dus een HP Fanfic, maar heeft niet echt een magisch sfeertje ofzo.
Is het ook mogelijk dat de cover veel met zwart wit detail wordt, maar dan met een paar kleuren erin, zeg maar zoals deze foto? (deze hoeft dus niet in de cover hoor, ahah)
Ik hoop dat het de photoshoptalentjes gaat lukken, en dat er mooie covers tussenkomen! (:
Veel succes!
[ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 12:39 ]
take risks