• Ik wilde inloggen als Anone: komt er opeens een melding:
    Je wachtwoord of inlognaam klopt niet.
    probeer ik of caps lock aan staat: nee
    is mijn wachtwoord eerst iets van hqtvztum ofzo
    en toen mpytkfdb, toen ik mijn inloggegevens opvroeg.
    ik heb het meteen veranderd, maar ik snap nogsteeds niet wat het was :S
    :S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S
    willen jullie me a u b helpen of vertellen als je weet wie of wat het is?


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Dat wachtwoord dat je eerst had, is nogal een moeilijk wachtwoord. Dus het is logisch dat je dat soms niet goed intypt. En als je je inloggegevens opvraagt, krijg je niet je eerste wachtwoord in je inbox, maar een andere, die je later weer kunt wijzigen.
    x.


    Idd.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als je, je wachtwoord op vraagt word het voor alle veiligheid sowieso veranderd en moet je, je dus met dat wachtwoord aanmelden maar je kan het dan toch zelf veranderen hoe jij het wilt? Wat is het prob?


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Heb je toevallig last van een Keylogger (spyware dat alles wat jij typt registreerd en terug stuurd naar de gene die de keylogger heeft gestuurd of dergelijke)? Scan je pc en beveilig je pc goed, dan is de kans kleiner dat je dat soort spyware&malware krijgt :') Als je niet weet hoe dat moet, vraag het even aan je ouders/verzorgers.

    MIJN WACHTWOORD WAS oztyrod en ik ben nu ECHT WEL VET GESCHROKKEN!!!


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Heb je toevallig last van een Keylogger (spyware dat alles wat jij typt registreerd en terug stuurd naar de gene die de keylogger heeft gestuurd of dergelijke)? Scan je pc en beveilig je pc goed, dan is de kans kleiner dat je dat soort spyware&malware krijgt :') Als je niet weet hoe dat moet, vraag het even aan je ouders/verzorgers.

    bedankt ik zal scannen


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    niks gevonden en net mijn wachtwoord weer vlcrx ik vind het niet leuk meer (vond ik ook a; niet :Y) )


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Mens, je hoort een mail te krijgen als je wachtwoord is veranderd.
    Weetje... ik geloof het gewoon niet x']

    Misschien moeten we zien tegen Anone te praten als de hacker online is. Jij moet dan als iets anders ingelogd staan.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    meis als je via wachtwoord vergeten inlogt krijg je automatisch een ander wachtwoord. Dus nu ben je ingelogd verander dat nu je wachtwoord en dan log je voortaan gewoon in. Volgens mij is dan je probleem opgelost.


    muziek altijd overal

    Dat had ik ook, dat was freakyy.. Mrjaahh; Misschien heeft Rutger iets veranderd fzoo..x'D
    x

    Mens, je hoort een mail te krijgen als je wachtwoord is veranderd.
    Weetje... ik geloof het gewoon niet x']

    ik vind het niet leuk


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    je moet wel je ww weer veranderen anders kunnen we er bijv inkomen (op je account)

    ik heb nieuw emailadres gemaakt. nu maar hopen hopen hopen


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Ik zal eens een IP-check doen. Als het inderdaad een hacker is, kan ik die opsporen via het adres van haar computer.
    En nee, ik ga je niet vertellen wie het is. Die informatie is strikt persoonlijk.


    Bored.

    dat hoef ik ook niet te weten :S