• dat is het enigste wat ik kan denken nu.
    like, ik doe egt fucking hard mijn best op school, en toch krijg in onvoldoendes [ook niet zulke kleine, een 3.6 enzo..] én nu begin ik te denken, dat ik ook al geen TL meer kan doen, en nog veder wegzak. ik doe nu VWO omdat ik deze klas leuk vond, en mocht er uiteindelijk in blijven =3 maar ik wíl HAVO gaan doen.. maar als dat zo doorgaat, haal ik niet eens TL.
    weet iemand goeie raad ofsoo?.
    xoxox <3


    when words fail, music speaks.

    Ik heb da probleem ook. En ik doe al het laagste wat je kunt volgen. Maar ik doe het gewoon niet graag. Maar als ik er dees jaar niet door ben moet ik naar een ander school ;S

    Kennelijk leer je dus niet op de manier wat het beste voor jou is. Ik hoop dat je je door mensen laat overhoren en dat je ook overhoorprogramma's op internet gebruikt.
    Misschien leer jij door samenvattingen te maken of voor te lezen.
    Ik had hetzelfde probleem ^^

    Ik heb exact hetzelfde probleem als jou ofzo... Ik leer me soms echt kapot en dan blijf ik buizen, waardoor ik de moed ook een beetje ga verliezen ofzo... Njhà kan je dus niet echt helpen ofzo. (:


    Tanya is de beste.

    Ik heb exact hetzelfde probleem als jou ofzo... Ik leer me soms echt kapot en dan blijf ik buizen, waardoor ik de moed ook een beetje ga verliezen ofzo... Njhà kan je dus niet echt helpen ofzo. (:

    Ja. Heb ik ook :S
    Ik krijg dan geen buizen ofzo [/weet neit wat dat is] maar wel steeds onvoldoendes :S


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    buizen zijn onvoldoendes in Belgieland ;)