Hallo,
naar aanleiding van de opmerking dat deze rustige tijd op Q een perfecte gelegenheid zou zijn om iedereen te leren kennen, leek het mij een leuk idee om een soort van teambuilding te doen. Dit heb ik dan in wedstrijdvorm gegoten om het makkelijker te maken. Het werkt als volgt: iedereen die mee wilt doen geeft zich op, en ik zal teams indelen. Met die teams maak je die opdrachten. Het doel van deze wedstrijd is om andere mensen te leren kennen waarmee je normaal nooit of nauwelijks zou praten.
Werking van de wedstrijd/samenvatting
1. Iedereen meldt zich aan en stuurt mij een pb.
2. Ik maak teams en het jurypanel.
3. Opdracht 1 gaat van start, deze gaat voor zowel de juryleden als voor de deelnemers.
4. Direct na de deadline van opdracht 1, gaat opdracht 2 van start: feedback is immers niet nodig.
5. etc., tot het einde van de wedstrijd. Gedurende de wedstrijd worden de twee andere opdrachten gedaan.
Lees dit hele topic door voor specificaties van de wedstrijd. Er staat een hele hoop geschreven, maar ik hoop wel dat het duidelijk geschreven is.
Aanmelden
Deelnemers Er zullen teams van vier of vijf personen gevormd worden die samen de opdracht zullen maken.
Qletskousen:
-Douleur - Claudia
-Anatomy - Megan
-Scandicy - Nikki
-Jouska - Eva
-TPose - Sylvie
The Procastinators:
-Tormund - Natas
-Rigel - Jente
-SPICA - Dee
-Starkbucks - Wendy
-Caprice - Louise
-Involved - Elly
Juryleden
-GrandR - Anne
-Bloodborne - Elise
Punten > Per binnen gekregen pb zal ik live de punten per team al geven. Spannend!
Opdracht 1
Team 1: 12 punten.
Team 2: 16 punten.
Opdrachten (Rondes)
Opdracht (Algemeen)
Opdracht 0.
Ieder team heeft natuurlijk een geweldige teamnaam nodig. Bedenk gezamenlijk de meest zotte teamnaam. De beste teamnaam zal bonuspunten verdienen.
Deadline: vóórdat opdracht 2 begint.
Opdracht 6
Maak een lijstje met vijf punten die jullie met z'n vijven gemeenschappelijk hebben (licht ieder punt toe). Dit lijstje kan op Q gemaakt worden, of dit kan in een document. Het gaat er in ieder geval om dat jullie tijdens het samenwerken er wel eens achter komen dat jullie iets gemeenschappelijk hebben, of dat er samen naar gaan zoeken. Ook zo leer je elkaar beter kennen.
Deadline: gelijk met de deadline van opdracht 5.
Algemene zaken
Babbeltopic. Voor iedereen, niet enkel deelnemers. Te weinig tijd voor de wedstrijd, maar je wilt wel vrienden maken? Kom daar een kijkje nemen. Ik plaats er iedere dag een vraag van de dag, om elkaar beter te leren kennen.
Ik hoop dat deze wedstrijd een hoop leven zal brengen op het forum. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde!
Groetjes, Manon/Patholoog
[ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 11:00 ]
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt