• Ik was dus op school de Franse woorden die ik moet kennen aan het overlopen.
    En opeens zie ik 'sever' staan. (Dat betekend trouwens streng)
    Dus daar moest ik toch echt wel eventjes 'Severus Snape' van maken!

    Maar om dit topic nog een beetje nuttig te houden, wat voor Harry Potter verwante dingen hebben jullie al op school of op het werk gezien?


    You are my piece of paradise.

    Jonty schreef:
    (...)

    DUMBLEDOOOOORE


    Heeeeeermoine!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dit is wel erg off-topic. Kunnen we weer terug ontopic gaan? c:


    Happy Birthday my Potter!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Heeeeeermoine!


    HAHAHAHA DAT FILMPJE IS GENIAAL


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Jafar schreef:
    Dit is wel erg off-topic. Kunnen we weer terug ontopic gaan? c:


    Sorryy(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik maak continu verwijzingen.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Met Latijn zie ik vaak woorden die me aan Harry Potter doen denken, vooral de spreuken. ^^


    -

    Het ultieme Harry Potter verband wat ik nonstop maak is dat mijn vader Harry heet en onze achternaam met een P begint c; Hij vindt de grappen een beetje oud worden maar ik beleef er genoeg plezier aan c:


    because i knew you, i have been changed for good

    Latijnse lessen vroeger!

    Ooooh en mijn docent engels/schriftelijke communicatie Nederlands nu, die steekt overal wel subtiele verwijzingen naar HP in! :D
    vb.
    * Foto van King's cross als bekende Engelse plaats
    * Foto van dat treinspoor in Schotland -weet niet meer hoe de plaatsnaam noemt-, waar de hogwarts express rijdt, ook als bekende plaats.
    * Bij een oefening op het examen Engels kwam een vd HP boeken voor in de zinnen.
    * En in Nederlands ook een boek als voorbeeld van iets.


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore