• Hi!

Ik zoek een cover voor een verhaal waar ik binnenkort graag mee wil beginnen.

Dit betekend dus ook dat als je een cover wilt maken, dat 'ie niet meteen af moet zijn! (in de spoiler onderaan vind je de plotbeschrijving)

Wat wil ik graag op de cover?

Ik heb eigenlijk niet echt iets in gedachten. Wel graag een zandloper en mijn naam (Laurianne, niet mijn user c:). De titel zal 'Hourglass' worden.
    Faceclaims en dergelijke heb ik nog niet. Je mag natuurlijk personen gebruiken, maar liefst dan iemand die wat vager is zodat ik niet gebonden ben om die uiterlijke kenmerken over te nemen (:.
    Ook zou ik de cover graag gebruiken op Wattpad, daarom dus liefst een verticale cover.
    Moest je nog iets nodig hebben, laat het maar weten! c:

Het verhaal is lichtjes gebaseerd op het principe van de film 'In Time', waar mensen een horloge om hun pols hebben, en waar tijd een betaalmiddel is.
    Maar, in mijn verhaal, zullen de horloges worden vervangen door zandlopers, die allemaal op één plek verzameld zijn. Niemand weet precies waar die plek is, en door wie deze plek wordt 'onderhouden' zeg maar.
    In die wereld, is er ook een soort van zwarte markt, waar mensen die er niet zo goed opstaan hun 'zand' kunnen doorverkopen, om zo voor hun familie / zichzelf te kunnen zorgen. Hierdoor hebben de rijkste mensen van de bevolking zo goed als het eeuwige leven.
    Ook had ik nog de 'leuke' additie, dat wanneer iemand erg plots sterft, zonder reden, zijn zandloper omver is gestoten, en daardoor zijn tijd is opgeraakt.
    Mijn verhaal gaat zich vooral focussen op een jongen, wiens vriendin op zo een plotse manier om het leven is gekomen. Maar al snel komt hij erachter dat dit niet een ongelukje was, maar met opzet is gebeurd. ( Hoe hij hier achter komt moet ik nog goed uitwerken (: ) Hij gaat opzoek naar de dader, en komt zo verwikkeld in de wereld van de rijke onsterfelijken.
    Een mogelijke, en erg simpele titel, is 'Hourglass'.

soul made of stardust and chaos.

Ben nog steeds op zoek! c:

Ik zal eens kijken of ik wat voor je kan doen !

Slightly drunk.

Jerker schreef:

Heel erg bedankt! c: Kijk er naar uit n.n

Wow. Gaaf idee! En ik zal eens kijken

obsessive rage

Jerker schreef:

I just caught the wave in your eyes

Bedankt! c:

Hoe vind je deze? Ik heb deze zojuist even snel gemaakt, als je hem niet mooi vindt, kan ik vanavond ook nog wel wat proberen. Ben er zelf niet helemaal tevreden over, haha.

[ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 16:33 ]

Slightly drunk.

Jerker schreef:
    Hoe vind je deze? Ik heb deze zojuist even snel gemaakt, als je hem niet mooi vindt, kan ik vanavond ook nog wel wat proberen. Ben er zelf niet helemaal tevreden over, haha.

Ik vind 'm wel leuk hoor! Maar ik weet niet precies wat het is, maar iets lijkt niet helemaal te kloppen haha! Ik kan er niet echt mijn vinger op leggen.
    Het is in ieder geval al wel zeker het soort cover dat ik zoek c: Ook het lettertype vind ik erg leuk! Erg bedankt om al iets te proberen c: En als je nog iets anders wilt proberen, mag je dat altijd doen n.n

Ik heb iets geprobeerd. Ik weet alleen niet of het wel de sfeer is die je in gedachte had.

Happy Birthday my Potter!

Mijn cover wordt erg.. donker.. is dat erg?

maar iets lijkt niet helemaal te kloppen haha! Ik kan er niet echt mijn vinger op leggen.

Ik wel. c: Hij is niet symmetrisch. Althans, onderin wordt door het meisje meer ruimte ingenomen dan door de jongen. Ik moet eigenlijk een ander plaatje zoeken voor de jongen. Anyway, ik zal vanavond nog even wat anders proberen voor je.
    Wat het lettertype betreft; is het oké als ik een andere kies? Ik vind deze iets te korrelig en misschien dat dat verdwijnt als ik hem groter maak, maar misschien zit er niets anders op dan een andere proberen. c:

Slightly drunk.

Jafar schreef:
    Ik heb iets geprobeerd. Ik weet alleen niet of het wel de sfeer is die je in gedachte had.

Oh wauw die is heel erg leuk! En de sfeer zit helemaal juist! c:
    Erg bedankt! Ik ga nog even de andere covers afwachten n.n

Mulisch schreef:
    Mijn cover wordt erg.. donker.. is dat erg?

Ik sta voor alles open :Y)

Jerker schreef:
    (...)
    Ik wel. c: Hij is niet symmetrisch. Althans, onderin wordt door het meisje meer ruimte ingenomen dan door de jongen. Ik moet eigenlijk een ander plaatje zoeken voor de jongen. Anyway, ik zal vanavond nog even wat anders proberen voor je.
    Wat het lettertype betreft; is het oké als ik een andere kies? Ik vind deze iets te korrelig en misschien dat dat verdwijnt als ik hem groter maak, maar misschien zit er niets anders op dan een andere proberen. c:

Aha, ja dat kan wel zijn! c:
    Natuurlijk! Ik kijk er erg naar uit wat je nog weet te maken c:

Zoals ik al zei, iets donkerder geworden dan gepland xd