• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 17:23 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mentys schreef:
    (...)
    Ugh I want to hug you right now.


    Same

    //

    Mind your own goddamn business kid. Ik irriteer me al genoeg aan je, en al helemaal als je je bemoeit met mijn leven. Je bent mijn broertje for fucks sake, niet mijn vader.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    "Nieuwe" telefoon yesss

    - just shut up ffs

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 14:34 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Heeft iemand mijn motivatie om mijn verslag te schrijven gezien want ik kan het nergens vinden.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Anders ga je geen folders rondbrengen op zondag...

    Waarom hoor ik allemaal mensen telkens juichen en met toeters bezig. Ik lig hier voor mijn rust in mijn tuin hoor. Wtf. Mensen zijn random.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom ik reageer ik überhaupt niet in die app? Ik word toch genegeerd en niemand mag mij daar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Whoop waarschijnlijk met het volgende optreden Wat voel ik nou toch (Walging) uit wicked zingen met een vriendin c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ga niet mengen in mijn gesprek alsjeblieft. Ik mag je niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nog zoveel pagina's, ik snap niets van dit boek en ik kan nu moeilijk de vertaling van elk woord gaan opzoeken.


    <3

    "Opgepast voor je hoofd, attention a la tête!"
    En toch slagen die kinderen er in om keihard met hun hoofd tegen die paal te botsen.>,<


    Queer zijn is gewoon alles

    Dat moment dat je helemaal opgaat in je eigen verhaal en zo zou kunnen janken. Jeez.

    Krolock schreef:
    Dat moment dat je helemaal opgaat in je eigen verhaal en zo zou kunnen janken. Jeez.


    Same


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Boredd


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Krolock schreef:
    Dat moment dat je helemaal opgaat in je eigen verhaal en zo zou kunnen janken. Jeez.


    Ik jank zo regelmatig om mijn eigen verhaal en niet eens de nuttige stukjes maar echt "ze maaKT EEN BOTERHAM VOOR HEM EN IS DE MOEDER DIE HIJ ZOU WENSEN DAT ZIJN EIGEN MOEDER WAS IMMA CRY" en ik voel me geobserdeerd


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Leave me alone.


    26 - 02 - '16