• Huidige cover:



    Hiya!

    Ik heb eindelijk weer de draad opgepakt voor mijn SOTY en daar bij ben ik tot de conclusie gekomen dat ik de huidige cover (zie spoiler) eigenlijk niet zo leuk vind. Hij is wat te sober/te kleurloos/te droog naar mijn zin en ik zoek dus een nieuwe cover. Aangezien ik altijd nieuwsgierig ben naar de creaties van anderen, hoop ik dan ook dat sommigen het zien zitten om iets voor me te proberen. ^^

    Het verhaal zelf speelt zich af in een alternatief universum waarin superhelden echt bestaan. Aangezien het volledig OP is, is Marvel en etc. ook daar enkel fictief. Daarom zou ik er liever geen 'bestaande' superhelden op willen. Uitzonderingen zijn het logo van superman of juist heel veel helden bij elkaar. Zolang het duidelijk is dat het geen Marvel/DC fanfiction is, ben ik blij.
    Ik heb niet meteen voorbeeldfoto's, omdat ik gewoon geen idee heb hoe ik hem wil hebben. Zolang het humoristisch/vrolijk/luchtig (het is een komedie) is en het superhelden thema naar voren komt, ben ik gelukkig. Moest je ook iets met de voorwerpen die in de titel vernoemd worden, kunnen doen; ga je gang. Ik heb wel graag scherpe plaatjes. Moest je een gif tegenkomen en dat er in kunnen verwerken, is dat geen probleem.
    De titel is Mask, Capes and Undies (de and mag ook door & vervangen worden, moest dit mooier uitkomen). Deze zou ik graag in een grappig en/of sober lettertype hebben, of eentje dat je meteen aan superhelden doet denken. Moest het mogelijk zijn om de kleuren zoals in de eerste cover te houden, dan zou ik dat fijn vinden, maar dit is geen verplichting. Verder heb ik er graag SOTY in hetzelfde lettertype, maar minder groot, op staan. Dit hoef je niet in een hoekje te verstoppen.
    De cover moet verticaal zijn.


    Ik heb geen beloning, maar ik kan je wel een vermelding en mijn eeuwige dank geven!


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Ik zou er graag één voor je proberen te maken, maar ik weet niet of het echt lukt in die stijl. Lijkt je het wat als ik het probeer en dat jij vervolgens kijkt of je het wat vindt of niet? (:


    What's meant to be will find it's way

    Laryanue schreef:
    Ik zou er graag één voor je proberen te maken, maar ik weet niet of het echt lukt in die stijl. Lijkt je het wat als ik het probeer en dat jij vervolgens kijkt of je het wat vindt of niet? (:


    Sure (:


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Verder niemand? :c


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Geen idee of het ongeveer overeen komt met wat je in gedachte had, maar ik heb een poging gewaagd:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga ook maar wat proberen


    How you doin'

    @Jafar: Ik vind hem echt heel leuk! Alleen, zou je hem eventueel iets korter kunnen maken? Hij is wat aan de lange kant (: Sowieso al bedankt ^^
    @Luna_Lovegood: Fijn ^^ Ik ben nieuwsgierig!


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Tuurlijk c: Vind je dit een fijner formaat?


    Happy Birthday my Potter!

    Die van mijis hartstikke mislukt

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 14:47 ]


    How you doin'



    Tja..


    I just caught the wave in your eyes

    @Jafar: Ja, zo is het goed ^^
    @Luna_Lovegood: Ik zou het niet weten, dus misschien kan je hem toch even posten? Je verliest er niets mee (:
    @Mulisch: Ik ben echt fan van de titel en die tekstballon!

    Ik ga nog even wachten met veranderen, maar als ik het doe, laat ik weten welke ik kies (:


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Is er nog iemand die wil proberen? Anders kies ik er eentje de volgende dagen


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Misschien wil ik ook nog wat proberen, maar wacht zeker niet te lang, ik ben geen ster in vrolijke covers ben ik achter ^^


    obsessive rage