• Last Message:

    Also, Ik heb er al een tijdje over na te denken in om een WhatsApp groep te openen voor deze RPG, aangezien iedereen zo enthousiast enzo is. (Geen IC Chat!) Maar ik vraag me af of mensen hier behoefte aan hebben of dit leuk vinden? Zo niet, zeg het dan ook. Ik ben anders een beetje bang dat als het verdeeld is en ik het toch aan zou maken, degenen die niet in de groep zitten er een beetje buitengelaten worden, ook al is dit niet de bedoeling.

    GAAT ER NIET KOMEN
    MEDEDELINGEN!
    1 — Ik wil graag een lijst maken van verjaardagen en deze in de beginpost zetten zodat er geen rampen gebeuren van dat ik naar de verjaardag van een personage skip maar niemand het doorheeft en iedereen gewoon schrijft waardoor de verjaardag/dag veranderd moet worden :')
    2 — Ik wil het liefst donderdag skippen naar het feest en zou het fijn vinden als ik niet gesprekken af hoef te kappen die echt belangrijk zijn zeg maar. Je hoeft niks verder af te ronden, maar ik meld het maar even :')

    Durmstrang Birthdays!
    13 januari — Alexander
    20 april — Mae
    6 juli — Zuzana en Claudai
    5 augustus — August
    17 december — Emiel
    21 december — Gabriëla
    30 december — Iza

    Speeltopic 2


    take me back to the basics and the simple life

    Philip schreef:
    ^ Top. dan bericht ik ff de mod dat het opgelost is c': Scheelt haar ook weer een hoop werk ^^


    ah chill!

    Maar in m'n spoiler stond dus Sorry Svetlana < / 3 want jaa best wel pijnlijk stukje en eigenlijk wil ik ook niet weten hoe Svetlana reageert... :'( haha

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 22:34 ]

    #zuzeandmanuaregoals :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ga me even verdiepen in de nieuwe rollen, nog even lezen inhalen en dan schrijf ik vanavond nog een post :p vakantie time guys!


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    Ik ga me even verdiepen in de nieuwe rollen, nog even lezen inhalen en dan schrijf ik vanavond nog een post :p vakantie time guys!


    Hoe ging je laatste examen?

    calice schreef:
    (...)

    Hoe ging je laatste examen?


    Ik heb helaas wel wat dingen verprutst :/ maar m'n laatste examen ging wel goed :)


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Muh ik wil ook vakantie :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Muh ik wil ook vakantie :c


    take me back to the basics and the simple life

    Raccoon schreef:
    Muh ik wil ook vakantie :c


    Yep. Ik denk iedereen die nog geen vakantie heeft wel.
    Maar het gaat zo snel....


    Aan niets denken is ook denken.

    Hmmmm. Emma make a beauxbatons RPG, but... Houses or no houses?doubting doubting doubting


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    Hmmmm. Emma make a beauxbatons RPG, but... Houses or no houses?doubting doubting doubting


    Oee dat lijkt me wel cool :)


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    (...)

    Oee dat lijkt me wel cool :)


    Yay. Ik zat er aan te denken om, mocht ie goed lopen en deze nog steeds, ze ergens misschien samen te voegen voor triwizard tournament achtig iets :') Maar eerste beauxbatons maar maken enzo.


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Yay. Ik zat er aan te denken om, mocht ie goed lopen en deze nog steeds, ze ergens misschien samen te voegen voor triwizard tournament achtig iets :') Maar eerste beauxbatons maar maken enzo.


    Dat is wel super cool, ik doe ook graag mee aan die RPG, Let me know when it's done :)


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    (...)

    Dat is wel super cool, ik doe ook graag mee aan die RPG, Let me know when it's done :)


    ATM heb ik de layout af, maar nu komt het harde werk :')


    take me back to the basics and the simple life

    I want but i can't :(


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH