• Hoi hoi,

    Ik zoek iemand die een afbeelding kan maken voor een winactie op Facebook.

    Info:
    - Actie loopt van 09-05-2016 t/m 23-05-2016
    - Beantwoord de volgende vraag en maak kans op een exemplaar van "Luotisade: Schaduwen de Verdoemenis": over welk fantasiewezen zou jij graag eens een boek lezen? (Dit mag je ook op een andere creatieve manier erin verwerken, je hoeft de tekst niet letterlijk te gebruiken.)
    - Het zou leuk zijn als mijn cover erin verwerkt kan worden.
    - Verder zou het leuk zijn als het een fantasy-uitstraling heeft, dus iets wat bij de vraag past. ^^



    Iedereen die een poging wil wagen, mag ook gelijk meedoen met de wedstrijd als ze dat willen. Dan heb ik alleen wel jullie echte naam nodig. ^^
    Je kunt op FB de vraag ook nog beantwoorden, dan maak je gewoon dubbel kans.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Standal schreef:
    Tekst was een regelrechte hell (heb het boek niet gelezen, dus help als dit ook niet in de buurt komt van het boek)


    Ik vind het idee heel gaaf, maar de tekst is inderdaad niet zo goed leesbaar haha, terwijl dat toch wel het belangrijkste is :'P


    Every villain is a hero in his own mind.


    Happy Birthday my Potter!

    Even een snel opzetje van wat ik nu heb;
    Zit nog enorm te kloten met de tekst


    Credendo Vides

    Jafar schreef:


    Nice! :)
    Zijn die stipjes een soort van sterrenhemel? Dat vind ik alleen wat minder, verder heel gaaf.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    DreamerN schreef:
    Even een snel opzetje van wat ik nu heb;
    Zit nog enorm te kloten met de tekst


    Ik vind deze heel gaaf! Maar zou je fantasiewezen kunnen neerzetten in plaats van fantasy wezen? (:
    En kun je 'geschreven door' vervangen door 'van'? ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jafar schreef:



    Woah, die is zoooo mooi!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vikings schreef:
    (...)
    Nice! :)
    Zijn die stipjes een soort van sterrenhemel? Dat vind ik alleen wat minder, verder heel gaaf.^^


    Ja het zijn sterren. Ik kan even kijken of ik hem kan verbeteren voor je c:


    Happy Birthday my Potter!

    Vikings schreef:
    (...)
    Ik vind deze heel gaaf! Maar zou je fantasiewezen kunnen neerzetten in plaats van fantasy wezen? (:
    En kun je 'geschreven door' vervangen door 'van'? ^^


    Tuurlijk. ^^
    Ik zei ook al snel haha, logisch dat de tekst dan verkeerd gaat.. xD De afbeelding is aanklikbaar voor grotere versie.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 21:30 ]


    Credendo Vides

    Ik vind die van DreamerN tot nu toe de mooiste. Weet niet of mijn stem er iets toe doet, maar dat wilde ik gewoon even melden c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meningen zijn altijd fijn. ^^ Thanks, Kelly (:

    Nathalie, zou je misschien - heel pietluttig - de ; nog in een : kunnen veranderen? ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb de sterren voor een groot gedeelte uit de sterrenhemel weten te halen :p

    Whoops: vergeten de data er opnieuw op te zetten:

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 20:31 ]


    Happy Birthday my Potter!

    JarnesPotter schreef:
    (...)

    Woah, die is zoooo mooi!


    Thanks btw. Ik moet voor mijn gevoel nog wel even oefenen met Gimp though. Tis pas mijn derde edit ermee, maar ik heb het mijzelf vandaag iig aangeleerd (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Mooi is ie zo! Dank je, Anna! ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Meningen zijn altijd fijn. ^^ Thanks, Kelly (:

    Nathalie, zou je misschien - heel pietluttig - de ; nog in een : kunnen veranderen? ;p


    Of course (:


    Credendo Vides

    Ik heb die van Nathalie genomen, maar ik vind die van jou ook supergaaf, Anna! Misschien dat ik die volgende week nog plaats. :3


    Every villain is a hero in his own mind.