• Hallo (:

    Ik ben op zoek naar een cover voor mijn verhaal, om toch net dat extraatje te hebben.

    Het verhaal gaat over een liefdesrelatie tussen een mens en een vampier, alleen deze relatie moet nog groeien. Er speelt een kat-en-muisspel, gevoed door angst en nieuwsgierigheid, maar ook aantrekkingskracht en verlangen.

    Misschien om in de kaft te verwerken:
    - De vampiers zijn niet zoals de mythes enge zombie-achtige wezens, maar juist verleidelijke personen die veel lijken op gewone mensen. (ik hem mijn eigen soort vampiers bedacht)
    - Het gaat vooral over de aantrekkingskracht tussenbeide en het kat-en-muisspel, dus telkens het om elkaar heen bewegen.
    - De vampier is een advocaat, dus roept vooral rond in pakken, hij drinkt ook graag whisky.

    Voor meer informatie over het verhaal stuur me een berichtje of laat hier een reactie achter.

    De kaft
    - Ik heb liever geen super bekende mensen op de kaft (en personen zou niet eens hoeven).
    - Iets met bloed lijkt me leuk, het gaat natuurlijk wel over vampiers.

    Maak vooral iets naar je eigen interpretatie, dat vind ik het leukst! Voel je vrij om andere afbeeldingen te gebruiken.

    Als je toch nog iets meer concreet wil hebben, mag je me altijd een berichtje sturen.
    Ook kun je één van deze afbeeldingen gebruiken:







    De kaft die ik uiteindelijk zal gebruiken zal een vermelding krijgen bij de story en als dat gewenst is, op de cover zelf.


    Alvast heel erg bedankt, en ik hoop dat je er plezier in hebt (:


    .

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 18:50 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Het idee met de roos vind ik heel mooi, alleen de kleuren (wittig, blauwig, groenig) vind ik niet zo mooi bij de rest. Ik weet niet of die in een andere kleur kan?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Dit is mijn poging. :]



    Ik kan altijd het lettertype of iets anders proberen aan te passen.
    Ik had eigenlijk ook nog een andere waar ik iets tevredener over was, maar toen ik hem wilde saven ging er iets mis met het programma. Misschien probeer ik die morgen nog wel even na te bootsen.


    She was always looking for more..

    Perffect schreef:
    Het idee met de roos vind ik heel mooi, alleen de kleuren (wittig, blauwig, groenig) vind ik niet zo mooi bij de rest. Ik weet niet of die in een andere kleur kan?


    Zo?




    obsessive rage

    Hallo (:

    Ik heb besloten om voor de cover van Jerker te gaan. Super bedankt!

    Daarnaast iedereen bedankt die een poging gewaagd heeft. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

    Saiph, ik vond jouw cover zo mooi dat ik stiekeme gedachten heb over een vervolg waar die cover beter bij zou passen :$ Als het zo ver komt, zal ik je een berichtje sturen en jouw naam vermelden (of als je m dan nog wil aanpassen met andere titel en jouw naam, dan kun je dat zelf doen (: )

    XOXO


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Oh em gee! Thank you!

    Ik verwacht wel een vermelding bij je story, geef me maar een linkje als je story online is! Dan ga ik zeker even een kijkje nemen! Veel succes met het schrijven!


    Slightly drunk.

    Natuurlijk!

    Als ik zo ver ben zal ik een linkje sturen (:


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Bedankt!


    Slightly drunk.

    Perffect schreef:
    Hallo (:

    Ik heb besloten om voor de cover van Jerker te gaan. Super bedankt!

    Daarnaast iedereen bedankt die een poging gewaagd heeft. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

    Saiph, ik vond jouw cover zo mooi dat ik stiekeme gedachten heb over een vervolg waar die cover beter bij zou passen :$ Als het zo ver komt, zal ik je een berichtje sturen en jouw naam vermelden (of als je m dan nog wil aanpassen met andere titel en jouw naam, dan kun je dat zelf doen (: )

    XOXO


    Gefeliciteerd Jerker!

    Ik ben blij dat je hem in elk geval mooi vind en als je ooit een vervolg besluit te maken, wil ik hem nog graag voor je aanpassen. :]


    She was always looking for more..