• ×B O U N D E D×


    Wanneer drie zussen ontdekken dat alle sprookjesfiguren die ze maar kennen uit hun jeugd werkelijkheid zijn, zijn ze meteen gefascineerd door de magie en alle verhalen.
    Ze willen alles te weten komen en zo leren ze de wereld en haar geheimen kennen, zo ook de magie.
    Maar Rumplestiltskin vertrouwt het niet en maakt een middel zodat ze het zullen vergeten, maar dat willen de zussen niet.
    Het loopt uit op een gevecht en één van de zussen overleeft dat niet.
    Daarom besluiten de zussen dat alle sprookjesfiguren gestraft moeten worden - dus spreken ze een vloek uit.
    En verbinden zo elk "sprookje" aan een sterveling.
    Als de één dood gaat, komt de ander ook om.

    Het idee van deze RPG is dat we de karakters uit Once Upon a Time spelen maar ook zelfbedachte personages die dus "verbonden" zijn aan de sprookjes.
    Het is verplicht dat deze karaktertrekken delen met het echte personage.
    Zo zou de verbintenis van Peter Pan een obsessie kunnen hebben voor spellen spelen.
    Het is dus niet de bedoeling dat de verbintenis van Charming de grootste bad boy is die er ooit is geweest zonder enig gevoel voor rechtvaardigheid - er moeten vergelijkingen zijn. Al hoeft het geen letterlijke kopie te zijn.




    Sprookjesfiguren:
    Mannelijk:
    - Peter Pan - Gereserveerd door WensAter
    - Charming - Gereserveerd door lisa1zusvanemma
    - Rumplestiltskin - Gereserveerd door Alastor
    Vrouwelijk:
    - Tinkerbell - Gereserveerd door tinkerbell1


    Verbintenissen:
    Mannelijk:
    - Kay Thomas Wayne (Robin Hood) -

    Vrouwelijk:
    - Avalon "Ava" Heart (Peter Pan) - WensAter
    - Lisa Tiger (Charming) - lisa1zusvanemma
    - Saara Constantinova Lapshakova (Hook) - Polovina
    - Fenne Maria White (Snow White) - tinkerbell1

    Overige personages (die dus geen verbintenis of sprookje zijn):
    Mannelijk:
    -
    Vrouwelijk:
    - Gereserveerd door Sneeuwitt
    - Gereserveerd door Alastor

    Regels
    - Ten eerste gelden de huisregels van Quizlet, als je je daar niet aan houdt zal deze RPG sowieso niet erg lang duren
    - 16+ is toegestaan, maar alleen als je het onder een spoiler zet voor degene die het niet willen lezen
    - Max. twee personages
    - Je mag anderen hun personages niet besturen
    - Je kan niet claimen dat je iets als beste kan
    - Ook geen perfecte personages (innerlijk en uiterlijk niet)
    - Depressieve karakters zijn toegestaan, maar overdrijf niet, we moeten het spel niet te dramatisch maken want dat speelt heel lastig
    - Min. tien woorden per post, dit is niet veel, om te zorgen dat er een sneltreinvaart kan komen
    - Voordat je je rol invult graag even reserveren, dit om misverstanden te voorkomen
    - Omdat ik graag wil dat iedereen de regels heeft gelezen moet je bij extra sowieso je lievelingskleur zetten ^-^ Er mag natuurlijk meer bij
    Dit lijstje moet je invullen voor een karakter:

    ×Naam (inclusief tweede naam en achternaam):
    ×Verbintenis van? (als dit niet van toepassing is kan je deze overslaan):
    ×Leeftijd (minimaal 14):
    ×Uiterlijk (als je een faceclaim gebruikt er graag bijzetten):
    ×Innerlijk (Uitgebreid als het kan):
    ×Angsten (Wees niet bang, hier doe ik niks mee):
    ×Verleden:
    ×Familie:
    ×Extra?:


    Als ik iets vergeten ben in het topic te plaatsen kan je het me gerust laten weten, dan pas ik het aan ^^

    [ bericht aangepast op 1 mei 2016 - 19:45 ]


    obsessive rage

    WensAter schreef:
    (...)

    Uh tja je kan maar twee personen zijn dus in dat geval zou je Charming niet meer kunnen zijn


    Oohhh ja vergeten lm

    Mag ik een personage reserveren, die verbonden is met Cora?


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Jahoor! Mannelijk of vrouwelijk?


    obsessive rage

    Zou ik Rumplestiltskin mogen reserveren
    En een vrouwelijke personage bij overige

    Alastor schreef:
    Zou ik Rumplestiltskin mogen reserveren
    En een vrouwelijke personage bij overige


    Jahoor ^^


    obsessive rage

    ×Naam (inclusief tweede naam en achternaam): Kay Thomas Wayne
    ×Verbintenis van? (als dit niet van toepassing is kan je deze overslaan): Robin Hood
    ×Leeftijd (minimaal 14): 21
    ×Uiterlijk (als je een faceclaim gebruikt er graag bijzetten): Het is Robin Hood, en nee niet die vos van de tekenfilm.


    ×Innerlijk (Uitgebreid als het kan): Sprookje: Ik ben een heel avontuurlijk type en help graag de armen. Ik haat de slechten die minder bedeelden benadelen.
    Echte wereld: Ik ben nog al verlegen, ik durf niet voor mezelf of iemand anders op te komen.
    ×Angsten (Wees niet bang, hier doe ik niks mee): Sprookje: Ik ben van niets of niemand bang! Echte wereld: Ik ben van zowat alles bang, maar eens ik toch met iemand bevriend ben kan ik eens goed uit de bol gaan!!!
    ×Verleden: Er is nooit iets speciaals gebeurt.
    ×Familie: Jeff Wayne (vader), Elizabeth Beckett (moeder)
    ×Extra?: Niets speciaals. (lievelingskleur: rood)

    [ bericht aangepast op 1 mei 2016 - 19:05 ]

    Harry_Potter007 schreef:
    ×Naam (inclusief tweede naam en achternaam): Kay Thomas Wayne
    ×Verbintenis van? (als dit niet van toepassing is kan je deze overslaan): Robin Hood
    ×Leeftijd (minimaal 14): 21
    ×Uiterlijk (als je een faceclaim gebruikt er graag bijzetten): Het is Robin Hood, en nee niet die vos van de tekenfilm.


    ×Innerlijk (Uitgebreid als het kan): Sprookje: Ik ben een heel avontuurlijk type en help graag de armen. Ik haat de slechten die minder bedeelden benadelen.
    Echte wereld: Ik ben nog al verlegen, ik durf niet voor mezelf of iemand anders op te komen.
    ×Angsten (Wees niet bang, hier doe ik niks mee): Sprookje: Ik ben van niets of niemand bang! Echte wereld: Ik ben van zowat alles bang, maar eens ik toch met iemand bevriend ben kan ik eens goed uit de bol gaan!!!
    ×Verleden: Er is nooit iets speciaals gebeurt.
    ×Familie: Jeff Wayne (vader), Elizabeth Beckett (moeder)
    ×Extra?: Niets speciaals.


    Heay, volgens mij heb je de regels niet gelezen. Daar stond dat je eerst moest reserveren voor invullen.
    En met faceclaim bedoel ik niet hoe je eruit ziet, maar ik "claim" het gezicht van Georgie Henley bijvoorbeeld als het gezicht van mijn karakter. En als je dan verbonden bent met Robin Hood zie je er niet meteen zo uit cx


    obsessive rage

    WensAter schreef:
    (...)

    Heay, volgens mij heb je de regels niet gelezen. Daar stond dat je eerst moest reserveren voor invullen.
    En met faceclaim bedoel ik niet hoe je eruit ziet, maar ik "claim" het gezicht van Georgie Henley bijvoorbeeld als het gezicht van mijn karakter. En als je dan verbonden bent met Robin Hood zie je er niet meteen zo uit cx
    OHW! Sorry. Dit dan:


    En bij deze: Ik wil reserveren. xD

    [ bericht aangepast op 1 mei 2016 - 19:18 ]

    Harry_Potter007 schreef:
    (...) OHW! Sorry. Dit dan:


    En bij deze: Ik wil reserveren. xD


    Haha, is goed, wil je de regels nog wel even lezen? ^^


    obsessive rage

    WensAter schreef:
    (...)

    Haha, is goed, wil je de regels nog wel even lezen? ^^
    Haha zal ik doen!

    Wanneer beginnen we?

    lisa1zusvanEmma schreef:
    Wanneer beginnen we?
    Als er nog wat meer personages zijn denk ik. Heeft er iemand misschien credits waarmee dit in de spotlight komt te staan?

    Harry_Potter007 schreef:
    (...) Als er nog wat meer personages zijn denk ik. Heeft er iemand misschien credits waarmee dit in de spotlight komt te staan?

    Nee

    Uh tja we beginnen inderdaad als we meer karakters hebben c: Ik kijk ook of mijn zusje en een paar andere mensen mee willen doen haha


    obsessive rage

    ×Peter Pan×




    ×Leeftijd:
    Dit weet niemand eigenlijk, zelfs Peter zelf niet. Maar hij gedraagt zich (en ziet eruit) als een zestienjarige. Maar eigenlijk is hij veel ouder.
    ×Uiterlijk: [FC: Robbie Kay]
    Peter is niet lelijk om te zien en dat weet hij. Hij is slank gebouwd, en ook niet heel klein. Sterker nog, hij is nog best lang, al steekt hij niet echt boven de rest uit. Hij draagt altijd een groene tuniek met halflange mouwen en een grijsgroene broek met daar overheen laarzen en een riem.
    Als hij zich vermomd wisselt hij soms van outfit, maar zo vaak vermomd hij zich nou ook weer niet.
    Zijn bruine haren hebben een redelijk normale lengte, al is het wel redelijk dik. Hij heeft flaporen, niet heel dramatisch maar het blijven flaporen.
    Zijn ogen zijn groen, maar in een bepaald licht kunnen ze ook blauw of grijs lijken.
    ×Innerlijk:
    Onvoorspelbaar
    Ava is best wel opvliegend als iets niet helemaal gaat zoals zij dat wil. Ze wordt boos op de mensen die er niks mee te maken hebben om zich er daarna ontzettend voor te laten schamen en een stuk of twintig keer sorry te laten zeggen.
    Maar als ze boos is houdt dat ook weer makkelijk op - gelukkig. Het is maar een kleine uitbarsting.
    Arrogant
    Hier is weinig uitleg voor nodig.
    Eerlijk/Rechtvaardig
    Liegen doet Peter zelf eigenlijk de hele dag door. Maar als je een belofte breekt, of zijn regels (die om de seconde lijken te veranderen) vindt hij dat niet leuk en ziet het als rede om een soort straf te geven. Dat moet je dus niet doen bij hem.
    Verraderlijk
    Vaak denk je dat je Peter wel kan vertrouwen, maar kom je er later achter dat je dat beter niet had kunnen doen.
    Hij ziet eruit als een jongen en dit zorgt ervoor dat je al snel denkt dat hij dat ook is, maar dat is hij niet.
    Roekeloos
    Heb je Peter uitgedaagd voor een spel, gevecht of een wedstrijd?
    Had je beter niet kunnen doen, want daardoor kan Peter vreselijk roekeloos worden. En als hij dat eenmaal is, verdwijnt dat ook niet meer zo snel.
    Hij wordt dan een klein baldadig hoopje dat alle kanten op stuitert, en het probleem is dat ze de mensen om hem heen er ook nog eens mee aansteekt. Je had je uitdaging dus beter voor een ander kunnen bewaren.
    Slim
    Al lijkt het niet altijd zo, Ava is een erg slim kind dat veel over dingen nadenkt en - als het niks met school te maken heeft - best vaak vooruit plant.
    Dit laat ze op school en thuis niet heel erg zien, maar als je haar beter leert kennen zie je dat ze over bijna alles wat ze doet heeft nagedacht (behalve als ze roekeloos is) en ze je reactie vaak goed weet in te schatten. Vaak komt dit een beetje griezelig over omdat ze juist zo naïef lijkt, achteraf kom je er achter dat ze best oplettend is.
    ×Angsten:
    Verliezen
    Peter is over het algemeen niet erg snel bang, maar er is één ding waar hij niet tegen kan. Verliezen.
    Dat is één van de ergste dingen die je hem aan kan doen.
    De Dood
    De meeste mensen vinden de dood zelf niet zo erg, maar de manier waarop het gebracht wordt. Peter Pan niet. Die wil gewoon blijven leven en heeft er bijna alles voor over.
    ×Verleden:
    Hier is niet heel veel van bekend, behalve dat Peter (die toen nog Malcolm heette) met zijn zoon (Rumple) naar Neverland ging en
    ×Familie:
    - Rumpelstiltskin (zoon)
    - Baelfire/Neal (kleinzoon)
    - Henry (achterkleinzoon)
    ×Extra?:
    Groen. (Niet dat ik dit hoef te zeggen maar ach)
    Peter heeft magie. Best wel sterke magie ook, en hij gebruikt het vaak.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2021 - 17:55 ]


    obsessive rage