• Hoi mensen dit is vooral voor de mensen die hun story niet op de spotlight kunnen zetten. Het is een reclame forum voor mensen die hier reclame willen maken, om hun Story bekend laten maken.

    Er zijn wel een aantal regels.
    Het is alleen voor onbekend Persoon, dus geen story's, waarvan de beroemdheden de hoofdpersonen zijn, of story's, die gebaseerde zijn op bekende boeken zoals Harry potter. . En fanfiction is hier ook niet toegestaan. Voor de rest niet andermans story's afkraken of ruzie zoeken.
    Mag maximaal drie verschillende Story's hier verzenden.

    Legenda
    * De rode punten is de teken dat het verplicht is.
    ** Een dubbelende rode punt is extra verplicht, en waar geen punten bij staan hoef niet.


    Hoe ziet mijn inzending er uit?
    - (Boekcover) **Dat is verplicht. (Ook al is het maar een plaatje of een foto, dan reken ik het goed)
    - Korte samenvatting **
    Vergeet niet bij je samenvatting te zetten of je story *
    In ontwikkeling
    Tijdelijk gepauzeerd
    Afgelopen is.
    Graag ook met kleur **
    - Een link van je Story
    - gerne * (Minimaal in!)
    actie
    Avontuur
    comedy
    Drama
    detective
    fantasy
    fiction
    historisch
    Horror
    Misdaad
    onbekende persoon
    oorlog
    realistisch
    Romantiek
    sciene fiction
    stand alone
    thriller
    verhalenbundel
    waargebeurd verhaal
    wilde westen
    - Een Story trailer. (Hoef niet perse)
    - Soundtrack
    - Link naar geactiveerde story *
    -Leeftijd 16+ 12+ 9+ **
    *We willen niet, dat jonge kinderen in aanraking komen met verhalen van 16+

    Ik wens jullie succes met de inzending!

    [ bericht aangepast op 28 april 2016 - 15:21 ]


    nobody say it was easy

    ×C·I·C·A·D·A×
    ×B·o·e·k · 1 · v·a·n · d·e · G·e·v·l·e·u·g·e·l·d·e·n · T·r·i·l·o·g·i·e×


    ,,Het komt goed, het komt altijd goed,''

    ,,Ik wil je geen vaarwel zeggen, want dan ben ik bang dat het voor eeuwig zal zijn, en je me vergeet...''

    ,,Oh, maar ook in het donker dingen prachtig zijn. Maar je moet het willen zien. Anders staar je in het niets.''

    ,,Ik snap dat het heel naar is met je vader, maar... Jij hebt tenminste nog een vader,''

    ,,Je hoeft geen wees te zijn om je verloren te voelen. Je kan jezelf op zoveel manieren verliezen, de meesten zijn erg pijnlijk.''

    ,,Je ziet wat je verwacht te zien. Zelfs als het eigenlijk iets heel anders is.''



    Mijn naam is Chloë Nevermore.
    Een beetje een vreemde naam, is het niet? Vroeger dacht ik eigenlijk dat dat het enige was wat niet normaal aan mij was.
    Maar sinds kort ben ik er achter dat dat toch anders ligt.
    Zoveel dingen liggen anders dan wij zouden willen. Maar als je het niet wilt zien, zie je het ook niet.
    Je moet leren door die verwachtingen heen te breken, en ik zou willen dat ik dat eerder had geleerd.
    Misschien zou ik nu dan niet zo verward zijn.
    Verward door het feit dat alles wat ik als sprookje zag, werkelijkheid blijkt te zijn. Door het feit dat ik nu, ver weg van thuis, mijn familie, van iedereen die ik ken, in een soort magisch land zit opgescheept met de twee grootste idioten van het hele universum.
    Twee idioten die blijkbaar denken dat ik één van de drie personen ben die een grote rol zal spelen in hun toekomst.
    Iets waar ik niet echt op zat te wachten.



    ×Onbekende personen×
    ×Fantasy×
    ×Romantiek×
    ×Avontuur×
    ×Historisch×
    ×Voor een groot deel gebaseerd op Middeleeuwse sagen, mythes en sprookjes×
    ×12+×
    ×Dit verhaal is helemaal door mij bedacht, ik wens dus geen kopieën te zien×
    ×Begint op: 28-4-2016×
    ×Eindigt op: ????×

    [ bericht aangepast op 28 april 2016 - 14:49 ]


    obsessive rage




    Iedereen heeft wel eens geheimen.
    Geheimen die andere niet weten over elkaar.
    Er schuilt in deze wereld een grote geheim,
    die niemand weet. Er bestaan wezens, dat
    we dachten dat ze niet bestonden.
    Ze zijn voor mensen onzichtbaar.
    Alleen een protector kan ze zien.














    Nadat Jessica vroeger een
    auto ongeluk heeft meegemaakt leid Jessica
    een gewoon leven, samen met haar
    alleenstaande moeder. Maar dat veranderen snel, als ze ineens
    wezens zien, die haar vrienden niet zien.
    Haar moeder word op mysterieuze wijze vermoord,
    en ze moet samen met de andere beschermsters naar
    Tonia gaan voor hulp, maar dan blijkt het dat haar grootse
    vijand dichtbij haar is dan dat ze had verwacht.










    || Fantasy || onbekende personen || Romantiek || Fiction ||





    Bevat 300/ 600 woorden.
    ik waarschuw niet.
    Ik schrijf wanneer ik kan.
    abo's en reacties motiveren me
    Tijdelijk gepauzeerd.


    http://www.quizlet.nl/stories/131025/the-world-of-secret/

    [ bericht aangepast op 28 april 2016 - 15:19 ]


    Save me







    Het is 2100 en de mensheid is bijna uitgestorven. De aarde is jarenlang door de mensheid vergiftigd. Fabrieken die chemisch afval in de zee loosden, auto’s die te veel CO2 uitstootten waardoor de aarde zo warm werd dat vele planten niet meer kunnen groeien. Ook de ozonlaag is nog maar een fractie van wat het was. De aarde is niet het enige wat is aangetast, ook de mensheid is vergiftigd. Er worden maar weinig kinderen geboren doordat veel mannen en vrouwen onvruchtbaar zijn geworden.
    Om de mensheid te redden is er het Vruchtbaarheids-programma opgezet. Vruchtbare jongens en meiden worden naar een groot ruimteschip gestuurd om daar verder te worden getest of ze gezond zijn. Zodra blijkt dat zij gezond zijn worden ze naar een kolonie op de maan gestuurd om daar een gezin te stichten met een partner uitgezocht door het programma. Het is strikt verboden om met anderen te paren.

    Vijf jaar na de ingang van het Vruchtbaarheids-programma is Anna één van de meiden die nog vruchtbaar is en kans heeft op een beter leven. Lukt het haar zich te binden met een man waar ze niet van houdt en zich aan te passen naar de normen en waarden op de maan?


    "We crave what we can't have."



    © xClaudiaaa
    De cover en banner zijn door Standal gemaakt.
    Dit verhaal is volledig in het Nederlands geschreven.
    Ik zou het leuk vinden om jullie meningen en eventuele verbeteringen over mijn verhaal te horen. Aanmoedigen zijn ook van harte welkom!
    Onbekende personen • Sci-Fi • Drama • Avontuur • Romantiek • Actie


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur


    Waar is de leeftijd van je verhaal? Dat is verplicht hier!


    nobody say it was easy





    Sinds mensengeheugenis lokken de Kelpies mannen, vrouwen en kinderen naar de Schotse meren en rivieren. De vrouwen, op het land vermomd als witte merries, zijn de enige wezens die vrij kunnen reizen tussen de wereld van de mensen en die van de Kelpies. De slachtoffers worden naar de wereld aan de andere kant van het water gebracht via de waterpoorten. Daar aangekomen dienen ze voor de rest van hun leven als slaaf of werkkracht te werken. Een lot dat de mens verdient, want het is namelijk een wraakzuchtig, arrogant en onrein wezen. Coira deelt de mening van haar soortgenoten, maar dan lokt ze de prins Kaiden in haar val...

    In ontwikkeling.
    In het Nederlands geschreven.
    Genre: fantasy, avontuur, onbekende personen, romantiek
    Leeftijd: 12+
    (Losjes) gebaseerd op de mythe van de kelpie.


    The soul needs autumn.

    De Uitverkorene. [16+]
    In ontwikkeling
    "Ik vroeg me af of ik het niet beter op kon geven. Die bloeddorstige beesten waren toch sneller dan ik. Het zou niet lang meer duren voor ze me zouden inhalen.
    "Ik zou hier op deze plek doodgaan, mijn laatste adem uitblazen nadat ik voor de laatste keer gevochten had voor mijn leven.
    "De klif was maximaal tien meter hoog. Wat als ik naar beneden sprong? Zou ik dat overleven?

    Bevat beschreven seks waarvoor ik in het voorafgaande hoofdstuk waarschuw. Voor niet gedetailleerde seksscènes waarschuw ik niet, maar het enige wat dan te lezen is in dat hoofdstuk is (bijvoorbeeld): "We hebben elke dag seks gehad" of: "We hebben het iets te gezellig gehad onder de douche".

    Hoofdstukken met seksscènes hebben een uitroepteken in de titel als waarschuwing.


    slice of life -
    niet de typische vampiers -
    nog onbekende soort fantasy wezen -
    liefde -
    drama -
    geweld -
    moord -
    onbekende personen -

    Elke dag een hoofdstuk, zolang ik genoeg voorraad heb en ik het niet vergeet.

    Om de 14 dagen verander ik mijn usernaam, dus schrik niet als je ineens meldingen van een andere naam krijgt.

    Yoniyah Heena Romanova is een 18-jarig meisje die haar familie verliest na een aanval door vampiers. Ze krijgt tijd om te vluchten en springt uit wanhoop van een hoge klif in het ijskoude water. Als ze een tijdje later wakker wordt is ze in het clanhuis van andere vampiers. Ze komt te weten dat ze de Uitverkorene is en daardoor willen veel vampiers en vampierjagers misbruik van haar maken of willen haar zelfs doden. Ze moet zo snel mogelijk in een vampier verandert worden om het rijk van de vampiers te kunnen redden en vrede te brengen tussen vampiers en vampiersjagers. Gelukkig voor haar steekt een zwangerschap daar een stokje voor en mag ze niet meer verandert worden. Eén van de clanhoofden, die officieel bij een vijandige clan hoort, probeert haar na de bekendmaking van de zwangerschap te doden en haalt daarvoor alles in huis wat hij kan.



    Schemering [16+]
    In ontwikkeling

    liefde •
    drama •
    geweld •
    moord •
    vampiers •
    onbekende personen •

    De 22-jarige Neveah (Ne-vee-a) wandelt graag met en zonder haar hond door het bos. Op een avond laat ze daar de hond uit en hoort vreemde geluiden. Wanneer ze besluit naar huis te gaan neemt Dawn, de Shiba Inu pup, het voortouw en Neveah volgt. De pup brengt haar naar een open plek en ze ziet een man liggen met gescheurde kleding en diepe wonden en sneeën. Op het journaal zeggen ze dat er al een tijdje mensen gedood worden door wilde dieren en dan vooral wolven. Maar als ze thuis is staat de man ineens in haar kamer en al snel komt ze achter de waarheid. Een ontdekking die haar hele leven op zijn kop zet. En ook niet zo'n klein beetje.




    Fire isn't meant to fall in love with ice [18+]
    Gepauzeerd


    ~ Reading at own risk ~
    ~ Not safe for work ~
    ~ Sex ~
    ~ Love ~
    ~ Dominance ~
    ~ Rape ~
    ~ Abuse ~
    ~ Forcing ~
    ~ Sadomasochism ~
    ~ Bondage ~
    ~ 18+ ~



    Am I Worth it gaat over jongeren die op een internaat zitten. Iedereen heeft zijn eigen verhaal, zijn eigen problemen, maar ook zijn eigen geluk.

    In ontwikkeling

    Onbekende Personen
    Drama
    Romantiek
    Story is 12+ maar we waarschuwen voor heftige stukjes.
    16+ word aangegeven
    Bevat zelfverwonding
    Bevat grof taalgebruik

    Link

    [ bericht aangepast op 29 april 2016 - 20:10 ]


    "It means no worries, for the rest of your days"

    SCHULD || SOTY



    ***

    Sergiu is een beschadigd man. De verdwijning van zijn broertje is hem niet in de koude kleren gaan zitten, en maakt dat hij een psychische strijd moet leveren, elke dag weer. Een psychische oorlog, die hem elke dag weer verder het ravijn in trekt. Wanneer Sergiu, in het bijzijn van zijn geliefde, wordt geconfronteerd met zijn verleden, wordt hij gedwongen de ware toedracht van de verdwijning uit de doeken te doen.

    ***

    Ken je dat? Stemmen in je hoofd?
    Ik klink vast paranoïde. Misschien ben ik dat wel. Misschien ook niet. Mijn psycholoog beweert bij hoog en laag dat ik psychiatrisch patiënt ben, maar ik zie dat anders. Ik voel me niet ziek. Ik voel me geen patiënt.
    Feit is wel dat ik de wereld anders zie. Hatelijk, jegens mij. En dat mijn broertje verdwenen is, doet daar niet veel goed aan. En ik voel me schuldig. Aansprakelijk – misdadig, misschien zelfs. Hoe je het ook noemen wilt, het is alsof er iets aan je knaagt, alsof de stemmen in je hoofd niets anders willen dan jou kapot maken. De angst om gezichtsverlies te lijden, is groot. Heel groot. En je kunt geen kant op. Geen kant. Alsof je bent gevangen tussen vier muren, die telkens weer dichterbij lijken te komen.

    ***

    Doet mee aan SOTY
    Releasedatum 20 april 2016
    12+
    Geëindigd …
    Genre: psychologische oorlog, misdaad


    Slightly drunk.