• hoi laat me weten wat je wil.

    http://arget3isil.deviantart.com/

    op die link vind je covers die ik al gemaakt heb

    Titel:
    Sfeer:
    Eventueel kleur tinten:
    Foto die er zeker in moet :
    Samenvatting verhaal:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 15:02 ]


    why does it rain rain rain down on utopia

    Even een MT, al is een lijstje misschien handig?


    obsessive rage

    WensAter schreef:
    Even een MT, al is een lijstje misschien handig?

    klinkt mss dom maar hoe bedoel je


    why does it rain rain rain down on utopia

    arget3isil schreef:
    (...)
    klinkt mss dom maar hoe bedoel je


    Als je een cover wilt aanvragen is het handig te weten wat je moet achterlaten van informatie, zoals:
    Titel (en moet die erop?)
    Extra tekst?
    Korte samenvatting van het verhaal
    Plaatjes
    Sfeer
    Horizontaal of verticaal
    Extra?

    Zoiets dus. En dat is voor jou denk ik ook heel fijn want ik vind het als covermaker echt vreselijk als mensen iets vragen maar bijna geen informatie achterlaten.


    obsessive rage

    WensAter schreef:
    (...)

    Als je een cover wilt aanvragen is het handig te weten wat je moet achterlaten van informatie, zoals:
    Titel (en moet die erop?)
    Extra tekst?
    Korte samenvatting van het verhaal
    Plaatjes
    Sfeer
    Horizontaal of verticaal
    Extra?

    Zoiets dus. En dat is voor jou denk ik ook heel fijn want ik vind het als covermaker echt vreselijk als mensen iets vragen maar bijna geen informatie achterlaten.

    Dankj :-) zal erbij zette


    why does it rain rain rain down on utopia

    Hey!!!

    Titel: New Generation On Hogwarts
    Username: Harry_Potter007
    Korte samenvatting: Er was eens een 11 jarige jongen (Mandra) die woonde in een molen aan een rivier. Hij zocht een geschikte school samen met zijn ouders en zusje (9). Ze vonden niets. Tot die ene brief van Zweinstein...
    Plaatjes: Liefst een molen OF Zweinstein.

    Ook een jongen van 10-12 jaar. Voor de rest mag je zelf kiezen. Ook dit mag:

    Het logo van Zweinstein en de logo's van de 4 afdelingen ook.
    Horizontaal/Verticaal: Liefst verticaal... Ook graag een banner. Een achterpagina ook, met 1 vakje waar ik zelf wat tekst in kal zetten.
    Sfeer: Niet echt iets speciaal. Mag wel wat mysterieus.
    Faceclaims: Neen. Je mag er een bekend personage opzetten, maar ik heb er niet echt 1 in gedachten.
    Extra: Liefst een vrij tot zeer sierlijk lettertype. Er mag ook een Griekse kaart opstaan want de naam van het hoofdpersonage (Mandra) is ook een Griekse stad.

    Alvast bedankt!!! Ik hoop dat het er mooi gaat uitzien!!!

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 19:05 ]

    Harry_Potter007 schreef:
    Hey!!!

    Titel: New Generation On Hogwarts
    Username: Harry_Potter007
    Korte samenvatting: Er was eens een 11 jarige jongen (Mandra) die woonde in een molen aan een rivier. Hij zocht een geschikte school samen met zijn ouders en zusje (9). Ze vonden niets. Tot die ene brief van Zweinstein...
    Plaatjes: Liefst een molen OF Zweinstein.

    Ook een jongen van 10-12 jaar. Voor de rest mag je zelf kiezen. Ook dit mag:

    Het logo van Zweinstein en de logo's van de 4 afdelingen ook.
    Horizontaal/Verticaal: Liefst verticaal... Ook graag een banner. Een achterpagina ook, met 1 vakje waar ik zelf wat tekst in kal zetten.
    Sfeer: Niet echt iets speciaal. Mag wel wat mysterieus.
    Faceclaims: Neen. Je mag er een bekend personage opzetten, maar ik heb er niet echt 1 in gedachten.
    Extra: Liefst een vrij tot zeer sierlijk lettertype. Er mag ook een Griekse kaart opstaan want de naam van het hoofdpersonage (Mandra) is ook een Griekse stad.

    Alvast bedankt!!! Ik hoop dat het er mooi gaat uitzien!!!




    why does it rain rain rain down on utopia

    Mt


    You are my piece of paradise.