Heyo! Ik zie al die fantastische covers hier voorbij komen en ik denk lol, laat ik eens een topic openen op zoek naar iemand die tijd (en zin of course) om ook iets voor mij te proberen!
Om het allemaal wat makkelijker te maken heb ik een klein lijstje gemaakt hehe
titel: Young Gods, deze graag er wel op please!
naam/username: ik verander mijn username nogal vaak, dus doe alleen maar Tessa - is helemaal prima!
samenvatting: is eigenlijk vrij kort, want het word niet echt een lang verhaal so here we go;
afbeeldingen: well, de faceclaims zijn Jesse Eisenberg voor Connor en Emilia Clarke voor Hannah - dus als die zouden kunnen, heel graag.
Ik ga iets heel raars zeggen nu, maar voor foto's van Jesse Eisenberg - wel "Now You See Me" Jesse Eisenberg - zo heb ik Connor in mijn hoofd namelijk lol, so like this hehe
over Emilia Clarke heb ik geen toevoegingen, vind maar een foto die jij denkt dat het beste past!
verder heb ik niet echt iets anders, misschien iets met mist of rook of iets met .deze foto, ik zou zeggen - trek tekeer, ik ben heel benieuwd!'
grootte: 550 x 700 pixels vind ik een mooie grootte (:0
sfeer: een zwart-witte cover vind ik altijd wel mooi, maar kijk maar wat het mooiste is
extra: nou ja, het verhaal is niet echt vrolijk lol - en Connor is nogal obsessed met Griekse mythologie, weet niet of dat nog iets is wat gebruikt kan worden? Kijk maar, ik ben heel benieuwd!
Alvast super bedankt voor het proberen!
x Tessa
chill out icarus, before you fly into a window