• Voor al ik weet niet hoe lang droom ik, net als vele anderen met mij, over de perfecte haardos.

    Ik zou het ook al jaren eens een gekke kleur geven (dark roots met blauw, roze of zilver) maar heb dit nooit gedurfd omdat ik van mezelf heel donkerbruin haar heb en ontkleuren best schadelijk kan zijn. en daarnaast is het vrij permanent natuurlijk

    Nu kwam ik er achter dat heel veel beautybloggers en cosplayers geloof ik ook, pruiken dragen met een lace-front. ik zie vervolgens al een verslaving opkomen maar is er hier iemand die ervaring heeft met pruiken? waar je ze enigszins betaalbaar kunt krijgen bijvoorbeeld?

    Of iemand die meer weet over het kleuren van haar met tijdelijke kleuring bijvoorbeeld?

    let me know!


    The Definition of Insanity

    Ik weet dat ze op Wish nogal eens pruiken voor een betaalbare prijs hebben, dus ik zou daar dan eens een kijkje nemen c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lace-front is over het algemeen duurder dan cosplay pruiken, omdat ze langer en voller zijn. Als je goede prijs-kwaliteit verhouding wilt, zou ik kijken op Cosplaybuzz.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Lace-front is over het algemeen duurder dan cosplay pruiken, omdat ze langer en voller zijn. Als je goede prijs-kwaliteit verhouding wilt, zou ik kijken op Cosplaybuzz.


    Is verder betrouwbaar en oké met shipping en dat? of weet je niet?


    The Definition of Insanity