• Hoi!

    Ik ben al eventjes behind the scenes bezig met schrijven hieraan. en ik zit te denken om het binnenkort te posten en daarbij deel te nemen aan SOTY. nu had ik een titel, maar deze is net niet helemaal wat klopt met het verhaal.

    Het gaat over Melody, studente aan de universiteit in Londen, dochter van een achttiende eeuwse Ducchess. Er is iets eigenaardigs aan haar clan, de Aikens. verscholen op een prive domein buiten het metropool, houden zij zich bezig met oorlogen, onderhandelingen en verdragen in het verleden, reizend door tijdperken.
    Hekserij? nee. Magie? ook niet.
    Machtig? dat wel.

    Als Melody haar moeder en een Ziener van de clan afluistert komt ze erachter dat zij een belangrijke schakel vormt in het verleden. evenals haar dubbelganger.
    Om een grootse foutieve missie in de tijd te doen herstellen, is het nu de beurt aan haar om zelf het Kompas om te hangen.

    Wat ze echter tegenkomt is beide verschrikkend en adembenemend tegelijk.

    Het genre van dit verhaal is sci-fi, fantasy en enigszins Spiritueel. daarbij natuurlijk veel Historie en oorlogen in een AU.
    Het verhaal is Nederlands geschreven en gesproken (met uitzondering van wat karakteristieke uitspraken van bijv. Oud-Engels, Gaelic en Frans)

    Wie oh wie zou mij willen helpen om een mooie titel te bedenken? het liefste in het Nederlands, maar als er in het Engels echt een hele mooie is ga ik overstag hihi.

    alvast bedankt!


    The Definition of Insanity

    Oké dat verhaal wil ik dus doodgraag lezen.
    Enkele dingen die spontaan in me opkomen:
    - Tijdspel
    - Melody
    - Kompas
    - Terug
    - Het ritme van de tijd

    Misschien dat als ik je verhaal lees ik betere titels weet die meer over het verhaal zeggen. (:


    The soul needs autumn.

    Saorsa schreef:
    Oké dat verhaal wil ik dus doodgraag lezen.
    Enkele dingen die spontaan in me opkomen:
    - Tijdspel
    - Melody
    - Kompas
    - Terug
    - Het ritme van de tijd

    Misschien dat als ik je verhaal lees ik betere titels weet die meer over het verhaal zeggen. (:


    Dankje! Er zitten een paar leuke tussen wel!

    Iemand anders nog leuke ideetjes eventueel?


    The Definition of Insanity