• Ik wil graag terug wat meer stories volgen op Quizlet, maar heb het probleem dat ik snel afhaak bij verhalen die ik niet al lang volg, omdat ik er nog niet genoeg bij betrokken ben.
    Ik zoek dus verhalen waarin je meteen mee op sleeptouw zit. Dus geen verhalen met een begin waardoor je eerst moet ploeteren en waarmee dat je eerst met alles en iedereen kennis maakt zonder dat er (voor een lang deel) iets in gebeurd. Niet dat dat slecht of zo is, maar ik kan het bijhouden daarvan nooit volhouden, wanneer er niet snel genoeg actie komt. Dan begin ik dat diagonaal te lezen omdat er toch niets in gebeurd en dan lees ik het maar amper en hou ik het uiteindelijk maar voor bekeken.
    Ik heb nogal een slechte aandachtspanne de voorbije tijd en merk dat als ik niet snel genoeg gegrepen wordt, ik afhaak. Kent iemand hier misschien verhalen waar je meteen het gevoel hebt ''erin te zitten''? (:
    En oh ja: liefst HP of onbekende personen. (:

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 17:29 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ehm, ik denk dat al mijn verhalen eigenlijk wel vlot op gang komen, dus je kunt altijd een kijkje nemen bij mijn Schrijvers-ID. (:

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 17:31 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Twee verhalen die bij me opkomen zijn:
    De Wilde Jacht
    Verblind door Liefde


    The soul needs autumn.

    Ik heb een OP story waar de actie meteen begint, maar die staat momenteel niet online.


    16 - 09 - '17

    Ik ben nog niet ver, ongeveer hoofdstuk 4 in mijn document, maar ik vind zelf dat mijn verhaal aardig snel op gang komt. Ik wijd niet hele hoofdstukken uit aan kennismakingen.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik weet niet of je van fantasy of vampiers houdt? Anders kan je misschien een kijkje nemen bij mijn verhaal De Uitverkorene. En ik hoop dat je het idee hebt dat je er meteen in zit (:

    Dit vind ik wel aanraders:
    Last Life (is wel een comic though)
    I'm not stupid • Wolfstar (je kan sowieso even bij de schrijfster, Pads kijken denk)

    En Natas heeft haar schrijvers ID al gedropt, dat zijn ook aanraders (sowieso degenen die ik daarvan lees/heb gelezen, de rest waarschijnlijk dus ook wel though).

    Over mijn eigen verhalen zou ik geen uitspraken durven te doen c:


    Happy Birthday my Potter!

    Saorsa schreef:
    Twee verhalen die bij me opkomen zijn:
    De Wilde Jacht
    Verblind door Liefde

    Lol, ik begin als een gek te glimlachen omdat iemand mijn verhaal aanraadt, haha :')
    Dit is momenteel een van mijn persoonlijke favorieten op Q, misschien vind je het ook wat^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik vind persoonlijk dat mijn verhaal redelijk snel op gang komt. :Y)

    Dunwich

    Schaamteloze zelfpromotie.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Uso schreef:
    Ik heb een OP story waar de actie meteen begint, maar die staat momenteel niet online.


    Als het ooit online komt, mag je mij zeker verwittigen. (:

    Gatomon schreef:
    Ik weet niet of je van fantasy of vampiers houdt? Anders kan je misschien een kijkje nemen bij mijn verhaal De Uitverkorene. En ik hoop dat je het idee hebt dat je er meteen in zit (:


    Hangt er vanaf, in principe ben ik niet zo'n fan van fantasy, op zijn ''lord of the rings'', je snapt wel: met dat ze op avontuur gaan om wezens te gaan verslaan. Dat doet me niet echt iets, maar het is niet dat ik het al afkeur gewoon omdat het fantasy is. Als het een leuk en goed verhaal is, zou ik echt alles lezen. Dus ik zal zeker eens bij je verhaal een kijkje nemen. (:


    Atrox schreef:
    (...)
    Lol, ik begin als een gek te glimlachen omdat iemand mijn verhaal aanraadt, haha :')
    Dit is momenteel een van mijn persoonlijke favorieten op Q, misschien vind je het ook wat^^


    Ik wil even zeggen dat haar tip ook echt heel terecht is. Ik heb er even op geklikt en ik vond dat je schrijfstijl zelf echt meteen aansprak. Ik vind het echt knap verwoord. (:
    Ik zal een bladwijzer nemen en er zeker er eens op terug komen als ik tijd heb, want het is echt mooi. En wat je persoonlijke favoriet betreft, ik geloof zeker dat Saorsa heel goed moet kunnen schrijven. (: Mààr, ik ga het alleen niet lezen want ze is een vriendin van mij van in het echt, waarvan ik onlangs ontdekt heb dat ze ook een Quizlet - account heeft en we hebben afgesproken elkaars verhalen niet te lezen. (:

    Al de rest, alvast bedankt. Ik zal, zeker weten, bij iedereen eens een kijkje nemen. Ook bij die van jou hoor, Dumbledory. Al wil je er geen uitspraak over doen. (;

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 17:58 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Defying gravity - HP next generation


    I was an angel living in the garden of evil

    Histoire schreef:
    (...)

    Ik wil even zeggen dat haar tip ook echt heel terecht is. Ik heb er even op geklikt en ik vond dat je schrijfstijl zelf echt meteen aansprak. Ik vind het echt knap verwoord. (:
    Ik zal een bladwijzer nemen en er zeker er eens op terug komen als ik tijd heb, want het is echt mooi. En wat je persoonlijke favoriet betreft, ik geloof zeker dat Saorsa heel goed moet kunnen schrijven. (: Mààr, ik ga het alleen niet lezen want ze is een vriendin van mij van in het echt, waarvan ik onlangs ontdekt heb dat ze ook een Quizlet - account heeft en we hebben afgesproken elkaars verhalen niet te lezen. (:

    Al de rest, alvast bedankt. Ik zal, zeker weten, bij iedereen eens een kijkje nemen. Ook bij die van jou hoor, Dumbledory. Al wil je er geen uitspraak over doen. (;


    Haha, kay. Ik weet zeker dat Snowflake niet snel genoeg op gang komt, omdat dat zeg maar het the hunger games idee vasthoudt, met eerst uitleg en opbouw en alles en daarna pas actie in de arena, maar van de rest... pffft. Geen idee. Schimmenspel begint wel zowat meteen met een hele achtervolging en alles. Dat zou nog wel eens in de richting kunnen zijn van wat je zoekt... but not sure... :')

    Mocht je er gekeken hebben, ben ik eigenlijk wel benieuwd welke je wel/niet onder die categorie vond vallen.


    Happy Birthday my Potter!

    Misschien is >dit< wel iets voor je. Ik vind alle informatie die vermeld is, relevant voor de rest van het verhaal en dus noodzakelijk om te lezen. :')


    Slightly drunk.

    Douleur schreef:
    Ik ben nog niet ver, ongeveer hoofdstuk 4 in mijn document, maar ik vind zelf dat mijn verhaal aardig snel op gang komt. Ik wijd niet hele hoofdstukken uit aan kennismakingen.




    Echt een aanrader deze!
    Ook TMD - truly madly deeply vind ik een heel goeie (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)


    Echt een aanrader deze!
    Ook TMD - truly madly deeply vind ik een heel goeie (:



    Awh dankjewel!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Frodo schreef:
    (...)


    Echt een aanrader deze!
    Ook TMD - truly madly deeply vind ik een heel goeie (:


    Thankyou (:


    What's meant to be will find it's way