Oké, dus even serieus: mijn geschiedenisdocente geeft op maandag geen les, maar ze was wel op maandag ingeroosterd voor de tafeltjesavond. Omdat ze op die tafeltjesavond alleen met mij en een andere leerling moest praten, heeft ze aan ons gevraagd of we niet toevallig op een dag konden waarbij zij al aanwezig was op school. Dat lukte niet en tbh vond ik het ook een beetje suf, want oké, je moet uit Amsterdam naar Alkmaar komen voor twee tienminutengesprekken, maar mijn vader moet uit Rotterdam komen voor ook twee tienminutengesprekken en hem hoor ik er niet over piepen. Goed, zij vond het niet leuk, jammer dan, afspraak is afspraak - BELT ZE DUS VANMIDDAG ONS ALLEBEI AF OMDAT ZE ZIEK IS. Ja, sorry, maar ik vind het allemaal iets te sterk klinken om dat nog te geloven. Tssk, "ziek". Nu is de afspraak dus verplaatst naar donderdag en kan mijn vader er niet bij zijn EN heeft mijn moeder de tafeltjesavond met mijn Frans docent ook afgezegd omdat ze niet voor een enkele afspraak naar Bergen wilde
is het dan in niemand opgekomen dat ik die gesprekken een beetje nodig heb hALLO JONGENS DUDE WAAROM HEB IK HIER NIETS OVER TE ZEGGEN HET IS MIJN SCHOOLCARRIÈRE TNX
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.