• Aloha,

    Ja, ik kan wel mailtjes gaan beantwoorden en teveel tijd daaraan uit gaan geven of even in één keer een goede uitleg geven over mijn afwezigheid en een deel van de reden daarvan. Op dit moment heb ik het even zowel heel zwaar als heel druk. Ik ben een begin aan het maken van een negatieve verhuizing en alle zooi die daarbij komt kijken, wat op zich al vreselijk veel tijd kost. Ten tweede ligt mijn vader in het ziekenhuis. De mensen die me wat beter kennen weten dat de band met mijn ouders niet al te tof is, maar dit was dus een goede klap voor me. Het gaat dus alles behalve goed met hem, en lijkt achteruit te gaan. Ach, en ik denk dat jullie zelf ook wel weten dat als er één probleem is dat je al gauw overladen wordt met diepe shit waardoor het allemaal nog zwaarder wordt. Ik heb deze dagen totaal geen rust en wil mijn excuses aanbieden tegenover iedereen die ik eigenlijk genegeerd heb bij gebrek aan energie. Ik zal proberen zo nu dan nog op Q te komen, omdat het toch iets van afleiding kan bieden, maar ik durf dus zeker niets te beloven. Sowieso gaat er een pauze op (o)rpg's, want schrijven werkt totaal niet met dit warhoofd.

    De meeste personen die ik spreek hebben mijn nummer wel, want zowel facebook of quizlet zal ik amper op reageren waarschijnlijk. Maar mocht je me willen bereiken is dat het verstandigste via whatsapp. Voor degene die mijn nummer niet hebben en wel in contact willen blijven, pb me gewoon even.

    Groetjes,
    Cherona.


    I'm your little ray of pitch black.

    Awh Cherona, wat kut zeg allemaal. Ik denk dat niemand je afwezigheid als negeren heeft opgevat en zowel, dan hoef je daar echt niet je excuses voor te maken. Ik hoop dat het beter zal gaan met je vader en met alle andere shit waarmee je nu mee worstelt. Mocht je erover willen praten dan kun je me altijd bereiken. (Om waarheidsgetrouw te blijven zal ik zo mijn nummer even sturen, anders wordt die belofte toch al wat moeilijker)

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 9:33 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    He wat vervelend, op dat soort momenten lijkt alles dan ineens tegelijk te komen terwijl je dat eigenlijk helemaal niet kunt gebruiken. Het is dan ook niet meer dan logisch dat je afwezig bent en je hoofd niet naar bepaalde dingen staat.
    Ik wil je in iedergeval heel veel sterkte wensen en ik hoop dat het met je vader snel weer een stuk beter gaat. Ook vanuit mij geldt, mocht je even je hart willen luchten dan mag je me altijd een berichtje sturen!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ah damn, vervelend en jammer. Veel sterkte!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ach Cherona, wat vervelend om te lezen! Ik snap dat je met deze situaties niet altijd reageert en niet veel online bent. Ik hoop dat het snel beter gaat met jou en je vader! Heel veel sterkte en ik ben er voor je als je eens wil praten!


    16 - 09 - '17

    Cherona, ik hoop dat alles snel weer beter wordt en je weet dat als je met iemand wilt praten ik er altijd voor je ben!! <3 Succes met alles en everything will be alright.



    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 21:52 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Necro schreef:
    Ah damn, vervelend en jammer. Veel sterkte!


    Queer zijn is gewoon alles

    <3
    Ik ben nog steeds appbaar natuurlijk, als je me kan uitstaan ^^ En anders kom ik gewoon naar je toe, puh. Good luck honey

    Zoiets voelde ik wel (aankomen), want door de pb's die wij eerder hadden uitgewisseld en dat op Whatsapp, had ik het in mijn achterhoofd gehouden. Ik vind het jammer dat we niet zoveel meer praten en RPG'en, maar ik snap het helemaal en ik wens je vader beterschap (jou/jullie ook natuurlijk!). Het is heel vervelend om dat te horen dat het zo gaat met je, de hele situatie, en ik hoop dat er betere en fijnere tijden naar je toekomen c:

    Ik hou van je, mis je en doe rustig aan! We hebben elkaars nummer, dus je mag me ÁL-TIJD een berichtje sturen (en nee, je stoort me niet). <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Thanks y'all. Jullie zijn awesome. <3


    I'm your little ray of pitch black.