Zeiktopic
Mijn vriendinnen en ik wilden graag iemand in het zonnetje zetten omdat ze zo'n zware tijd achter de rug had. We besloten om haar een bosje bloemen te sturen. Een vriendin vroeg of zij de bloemen mocht bestellen, omdat ze een website wist waar je geen verzendkosten hoefde te betalen. Prima dus, we maakten geld naar haar over, en nadat we samen een leuk boeket hadden uitgekozen zou zij de rest regelen. Gisteren zou het boeket bezorgd moeten worden, maar dat is niet gebeurd. We kwamen erachter dat die vriendin een cijfertje verkeerd had ingetoetst van de postcode. De rest van de gegevens klopten wel en de postcode die ze dus had opgegeven bestaat helemaal niet.
Afijn, ik had contact opgezocht met het bedrijf waar we het boeket besteld hadden. De man zei dat hij ons alleen kon helpen als hij een ordernummer had, deze zouden wij via de mail ontvangen moeten hebben. Maar we hadden dus niets ontvangen. Vervolgens zei de man verder niets voor ons te kunnen betekenen.
Daar gaat ons geld dus, en misschien nog wel belangrijker, het boeket dat voor onze vriendin bedoeld was.. Ik ben echt behoorlijk over de zeik, en dat moest ik even kwijt.
"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said