• ..en ik heb het dan over het fwit dat ik me echt enorm schuldig voel over wat er in LJH is gebeurd. Ik heb wel al een soort van m'n excuses aangeboden, maar ik wil dit wel echt even aan iedereen aanbieden, dus doe ik het even zo. Het spijt me. Ik had absoluut niet de intentie het zover uit de hand te laten lopen, maar ik had achteraf waarschijnlijk toch beter mijn mond kunnen houden, omdat jullie nu degenen zijn die ervoor opdraaien en ik voel me daar echt enorm schuldig over. Dus nogmaals, het spijt me.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    We love you Wendy.
    If there's someone who needs to be sorry,
    It will be me.

    Je hebt werkelijk niks gedaan?..


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Blades schreef:
    We love you Wendy.
    If there's someone who needs to be sorry,
    It will be me.


    I don't see why, though.

    @Geardon naja, het is nu eenmaal een feit dat ik er uiteindelijk op in ging en ik het eigenlijk gewoon had moeten negeren, want dan was er nu niets aan de hand geweest.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iroquois schreef:
    (...)

    I don't see why, though.

    @Geardon naja, het is nu eenmaal een feit dat ik er uiteindelijk op in ging en ik het eigenlijk gewoon had moeten negeren, want dan was er nu niets aan de hand geweest.


    nou, als je even kijkt naar LJH 402, ben ik ook het eerste die het hele verhaal liet beginnen. Ik bedoelde niks verkeerds tho, i just wanted this to stop.

    Blades schreef:
    (...)

    nou, als je even kijkt naar LJH 402, ben ik ook het eerste die het hele verhaal liet beginnen. Ik bedoelde niks verkeerds tho, i just wanted this to stop.


    Ik weet het Mehri, maar ik verwijt je werkelijk waar niets. Ik kan iemand moeilijk iets verwijten wanneer diegene opkomt voor een vriend.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nou moet er wel bij worden bedacht dat het LJH-topic al langer soms problemen vormt, omdat het als plaats wordt gebruikt om dingen te bediscussiëren die kwetsend zijn en/of er helemaal niet thuis horen, omdat het privé zaken zijn van één user. Het was de druppel die de emmer er deed overlopen en het is nu eigenlijk een leermoment voor iedereen. Ik hoop nu zeker niet dat mensen alle complete schuld op hun schouders gaan dragen. Zie dit als een positief moment. Morgen krijgt vrijwel iedereen een frisse start in het LJH-topic, één die hopelijk wordt benut met veel liefde, gezelligheid en Quizletheid c:


    Happy Birthday my Potter!

    Fijn dat er begrip in wordt getoond. Echt, ik was er wel even klaar mee. En inderdaad, mag het morgen een stuk gezelliger worden aub en dat dit onderwerp ook echt wordt gesloten. Because, thank you ^^

    Ik zag jou en Mehri niet als schuldig en ik verwijt jullie dan ook niks. Dus de excuses waren al geaccepteerd voordat ze zelfs al waren uitgesproken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dumbledory schreef:
    Nou moet er wel bij worden bedacht dat het LJH-topic al langer soms problemen vormt, omdat het als plaats wordt gebruikt om dingen te bediscussiëren die kwetsend zijn en/of er helemaal niet thuis horen, omdat het privé zaken zijn van één user. Het was de druppel die de emmer er deed overlopen en het is nu eigenlijk een leermoment voor iedereen. Ik hoop nu zeker niet dat mensen alle complete schuld op hun schouders gaan dragen. Zie dit als een positief moment. Morgen krijgt vrijwel iedereen een frisse start in het LJH-topic, één die hopelijk wordt benut met veel liefde, gezelligheid en Quizletheid c:

    Dat met privé zaken snap ik even niet, gaat dat over dat iemand iets persoonlijks van een ander er op zet of iemand iets over zichzelf?

    Salamon schreef:
    (...)
    Dat met privé zaken snap ik even niet, gaat dat over dat iemand iets persoonlijks van een ander er op zet of iemand iets over zichzelf?


    Nee, het gaat echt over zaken van iemand anders, die enkel die persoon en de moderators aangaat, maar waar anderen zich dan mee bemoeien. Dat is gewoonweg niet de bedoeling. Mocht er iets zijn met een zaak omtrent iemand anders en je wil hier over praten of je mening over kwijt, dan dien je dit te doen via een pb naar een moderator. Wij lezen al die pb's altijd grondig en ze worden altijd overlegd om er een zo'n uitgebreid mogelijk antwoord op te geven.


    Happy Birthday my Potter!

    Ergens vind ik het wel beter dat het LJH even gesloten is, want ik had altijd de neiging (ik weet niet of iemand anders dat had) of het gevoel om het te checken en ik kan nu wel zeggen dat ik er niet door aangetast raak, maar ik merk dat ik tevens daardoor wat minder goed in mijn vel voel (door de dingen die er gezegd worden en de spanningen die daar worden opgebouwd) en eigenlijk probeer ik nu een beetje 'af te kicken' van het LJH, haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ¿? wut
    what happend


    I live for the applause, you will die for it.

    Virtuoso schreef:
    ¿? wut
    what happend

    LJH werd gesloten door het negeren van de waarschuwingen. Kort gezegd, er werd doorgegaan over iets prive wat als kwetsend kan worden ervaren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.