• Hoihoi!

    Ik heb gisteren een Helix laten zetten en ben er super blij mee. Alleen ik kan er niet op slapen. Ugh. :x




    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Ziet er supergaaf uit!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaaf! Dat wilde ik ook heel graag, maar ik ben allergisch voor oorbellen dus wat werd hem niet. Succes met slapen : )


    ©1998

    Gaaf!


    26 - 02 - '16

    Ai dat slapen blijft nog wel even helaas :c Het ziet er wel gaaf uit zeg!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Supercool! Ik wil het ook nog steeds heel graag, alleen heelt een normaal gaatje al superlangzaam, dus ik ben bang dat zoiets bij mij echt lastig gaat worden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hij staat je erg gaaf! Het slapen zal zoals al is vermeld wel een tijdje ongemakkelijk zijn. Zolang je er goed voor zorgt is het oké. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necro schreef:
    Hij staat je erg gaaf! Het slapen zal zoals al is vermeld wel een tijdje ongemakkelijk zijn. Zolang je er goed voor zorgt is het oké. (:




    Ja, ik moet 2x keer per dag spoelen met warm zeezout water. En met een wattenstaafje het staafje schoonmaken.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    PERRIEZAYN93 schreef:
    (...)



    Ja, ik moet 2x keer per dag spoelen met warm zeezout water. En met een wattenstaafje het staafje schoonmaken.


    Zeezout wordt afgeraden omdat er best veel zooi in zit wat slecht is voor je wondje. Ik zou eerder een zoutoplossing kopen, dat is véél beter! :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Lethargica schreef:
    (...)

    Zeezout wordt afgeraden omdat er best veel zooi in zit wat slecht is voor je wondje. Ik zou eerder een zoutoplossing kopen, dat is véél beter! :Y)




    Ow, ik lees dit nu pas. Heb Q best verwaarloosd. De piercer heeft mij zelf zeezout aangeraden, dus ja. Ik gebruik het de laatste tijd net meer. Heb er niet echt veel last meer van. Af en toe jeukt het en heb nog wel steeds die vochtlblaasjes rond m'n piercing, maar dat heeft tijd nodig om weg te trekken.

    Vochtblaasjes kom 9/10 keer voor bij kraakbeenpiercings.

    Toch nog bedankt voor je bericht! (:


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    I love it! Ik heb ook een helix en kan me herinneren dat het best even heeft geduurd voordat ik op dat oor kon slapen, maar wees gerust ; het gaat over!


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik heb ook een helix en moest hem alleen 's avonds ontsmetten met zo'n middeltje van de piercer, nooit iets gehoord van een zoutoplossing ofzeu. Staat je heel goed trouwens!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dat is echt gaaf!

    Hij staat je super leuk!
    Ik weet niet of ik het wel graag wil het doet pijn en al!!
    E, dan liefst ook een diamantjes !!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful