Sinds ik het eerste mailtje van NaNoWriMo al heb, vond ik het wel tijd om deze te openen. Misschien dat mensen zich nog goed willen voorbereiden en dan is dit een extra duwtje in de rug. ^^
Succes in ieder geval aan alle gegadigden!
Wat is Camp NaNoWriMo?
Camp NaNoWriMo wordt twee maanden in het jaar gehouden; in april en in juli. In deze maanden (of één van de twee) stel je voor jezelf een doel van ergens tussen de 10.000 en de 999.999 woorden. Dit is het woordenaantal dat je binnen deze maand aan één verhaal gaat schrijven; als het ware dus een soort wedstrijd met jezelf. Via de website kan je, als extra motivatie, ook in een 'cabin' geplaatst worden met mensen van ongeveer jouw leeftijd, jouw genre verhaal en wordgoal, maar die motivatie is natuurlijk ook heel goed te vinden bij mede-Quizletters. c:
Doe je mee? Geef dan even je username op de website door, de (eventueel tijdelijke) titel van je verhaal en je wordgoal. c:
Deelnemers:
Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Titel verhaal | Aantal woorden
Wolstenholme Wiarda Uso Square Madrugada Lily_Evans OakenshieId Invincibility Unrequited Easter Ewijn Hag SpringBlossom _Rapunzel_ Pontmercy tirzaj tubbietoost Wasikowska Anaklysmos Atrox Froyo Tabai Troje Pads & Adephagia Fluffy_Unicorn |
Constante Wiarda xSunshineee Squares ElfCitadel Asmodom Elladan x-Melis-x Phortion Vipera Delahaye Veerlaa LovePan GwenxVeer Enjoltaire tirzaj Irmiej Fillion ? MayLynn Sushita Fayan Troje Lizor KitKatsMeow |
Potter For President Eindwerkstuk You get what you give Tittelloos Briar Rose Snowflake Luotisade - Roep van de dood Project Evolution The Wolf and Her Hunter Kroon van bloed Russisch Terracotta The Paper Girl Experium Elementos, de vier verlossers Brothers and Sisters Het leven gaat door feelgoodverhaal Oh la la, Paris Little Dove - The Maze Runner Pferza Naamloos Untitled Novel De Kunde VUUUUV I lost myself when I lost you | DM |
20K 12.5K 10K 40K 20K 25K 50K 20K 40K 30K 10K 20K 40K 10K 10K 15K 25K 10K ? 55K 20K 10K 15K Winnaar! 25K |
De Q-cabin!
Op Camp NaNoWriMo heb je ook cabins, een klein groepje waar je met elkaar kunt babbelen over je projecten en woordenaantallen. Zeg even in het topic dat je erin wilt en ik voeg je toe!
Update: de eerste Q-cabin is vol, maar tubbietoost is nog op zoek naar cabinmaatjes, zij wil graag een tweede Q-cabin opzetten. ^^
Word Wars:
Word Wars zijn onderlinge wedstrijdjes tussen kandidaten om elkaar te motiveren zo veel mogelijk woorden te schrijven binnen een bepaalde tijd. Iedereen mag in het topic vragen of er mensen geïnteresseerd zijn in een Word War, op dat moment of op een afgesproken tijd. Traditioneel gezien zijn deze Word Wars een uur lang, maar dat betekent niet dat je niet met jezelf af mag spreken om er bijvoorbeeld een halfuurtje van te maken.
In het verleden stonden er hele lijsten met Word War tijden in de openingspost, maar in mijn ervaring werden er veel meer Word Wars op eigen initiatief georganiseerd dan dat mensen werkelijk uitgingen van dat schema. Als mensen dat schema terug willen hebben, zet ik hem er met plezier weer in, maar ik zag er zelf het nut niet bepaald van in.
[ bericht aangepast op 11 april 2016 - 21:06 ]
Deep inside, I've never felt alive