Serieus, de titel zegt het al.
Hoe wagen die idiote mods het om Harry Potter te hernoemen naar Piranha?! (was het nu een subformum over Voldemort geweest, dan had ik daar nog mee kunnen leven. Nou ja, leven, zo lang Voldie himself me niet te pakken kreeg natuurlijk).
Maar Sirius, wat doen die mods op de verjaardag van twee van de beste grappenmakers die de wereld ooit gekend heeft? Hen eren? Ho maar.
Ze hadden bijvoorbeeld Nemo kunnen gebruiken, een clownvis, perfecte link naar de grappen van Fred en George, en naar de haarkleur van de Wemels. Maar nee, dat moesten ze al aan JB geven. En ik heb Bieber zn haar nooit ros weten kleuren.
Ze hadden ook voor een rood met gele/goude vis kunnen kiezen, een verwijzing naar Griffoendor, de afdeling van de Wemels en Harry
Of desnoods waren ze op zoek gegaan naar een vis met een bliksemvormig teken en/of bril, aangezien het topic eigenlijk aan Harry Potter toebehoort, niet aan Fred en George. Al twijfel ik er niet aan dat Harry met plezier het subforum voor een dag aan Fred en George zou opdragen.
Anyway, als rasechte Potterhead, voel ik me zwaar beledigd. Op deze dag, waarop iedereen een ode zou moeten brengen aan Fred en George, besluit een stel mods het Harry Potter-topic naar een lelijke, vleesetende vis te vernoemen. EEN SCHANDE
Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen