• Ik weet dat je dit kan indelen bij ''Liefde, Vriendschap & Famillie'' maar ikzelf zou het erg fijn vinden als er een LGBT Topic onderwerp zou zijn.
    Ik weet het woord er eventjes niet voor, sub-forum? Ahhh.

    Kan voor sommige nutteloos zijn, maar voor anderen juist fijn (-:


    MOD: het blijft voorlopig in het subforum Liefde, Vriendschap & Famillie.

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 juni 2016 - 18:52 ]


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Aan de ene kant zeg ik 'ja', aan de andere kant zeg ik 'nee'. Ik snap dat je het fijn vindt maar ik vraag mezelf ten eerste af of er genoeg topics voor zijn. Zo super veel topics zie ik er namelijk niet over voorbij komen, eigenlijk alleen maar algemene topics eens in de drie maanden. Om daarvoor een speciaal sub-forum voor te maken vind ik een beetje overdreven. Daarnaast vind ik ook dat het dan echt als iets anders gezien wordt. Zovan: 'Dat is anders, stop het maar in dat sub-forum.' Maar dat ben ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Froyo schreef:
    Aan de ene kant zeg ik 'ja', aan de andere kant zeg ik 'nee'. Ik snap dat je het fijn vindt maar ik vraag mezelf ten eerste af of er genoeg topics voor zijn. Zo super veel topics zie ik er namelijk niet over voorbij komen, eigenlijk alleen maar algemene topics eens in de drie maanden. Om daarvoor een speciaal sub-forum voor te maken vind ik een beetje overdreven. Daarnaast vind ik ook dat het dan echt als iets anders gezien wordt. Zovan: 'Dat is anders, stop het maar in dat sub-forum.' Maar dat ben ik.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 17:13 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Froyo schreef:
    Aan de ene kant zeg ik 'ja', aan de andere kant zeg ik 'nee'. Ik snap dat je het fijn vindt maar ik vraag mezelf ten eerste af of er genoeg topics voor zijn. Zo super veel topics zie ik er namelijk niet over voorbij komen, eigenlijk alleen maar algemene topics eens in de drie maanden. Om daarvoor een speciaal sub-forum voor te maken vind ik een beetje overdreven. Daarnaast vind ik ook dat het dan echt als iets anders gezien wordt. Zovan: 'Dat is anders, stop het maar in dat sub-forum.' Maar dat ben ik.


    En ik


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat lijkt mij juist een onderwerp dat perfect past in het subforum dat je al noemde. Ik vind het niet nodig.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Kvothe schreef:
    Dat lijkt mij juist een onderwerp dat perfect past in het subforum dat je al noemde. Ik vind het niet nodig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben ook niet voor, dan ga je idd die mensen in een apart hokje stoppen en er zijn mensen die daar trots op zijn, maar velen willen eigenlijk een gewoon leven leiden zonder anders gezien te worden.


    Queer zijn is gewoon alles

    Gek genoeg kan ik niet op de volle verwoording komen van LGBT. Waar stond dat ook weer voor? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Gek genoeg kan ik niet op de volle verwoording komen van LGBT. Waar stond dat ook weer voor? =)


    Lesbian, gay, bisexual en trans


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Kvothe schreef:
    Dat lijkt mij juist een onderwerp dat perfect past in het subforum dat je al noemde. Ik vind het niet nodig.


    Dit...Verliefdheid, of je nou Homo, Hetero of Bi bent,, liefde is liefde en kent geen geslacht, kleur of afkomst!
    Transgender is iets anders... Dit heeft met je lichaam en geest te maken, i.p.v. met verliefdheid, familie of vrienden.. Dus dat zou sowieso in een ander subforum moeten als de HoLeBi's (Vaag woord)

    Quizlet (mislukte regenboog ^^)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Technisch gezien is het LGBT+ aangezien er meer is dan alleen LGBT, vandaar de plus

    Anyway, het past perfect in het subforum Liefde, vriendschap & familie, dus ik vind het een beetje onnodig om er een apart sub forum voor te maken. En inderdaad, zoals al werd aangegeven, het lijkt me dan dat er een soort apart hokje komt. Sowieso zie ik er niet veel topics over.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    LupusBlackfyre schreef:
    (...)

    Lesbian, gay, bisexual en trans

    Ohnee, dan vind ik het ook beter in het andere subforum vallen. Anders zou het subforum enkel nog 'Vrienden en familie' moeten heten. Dat zou ik een beetje stom vinden. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik snap wel wat je bedoeld maar ben het eens met iedereen boven me. Iedereen is gelijk als het om de liefde gaat! Ik denk dat als het gaat om een stukje erkenning bij elkaar vinden gaat je dat ook gewoon kan plaatsen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik snap LupusBlackfyre's punt, om eerlijk te zijn. Het 'Liefde, vriendschap, familie' forum heeft dit als beschrijving: "Hier kun je je hart luchten over relatieproblemen en liefdesverdriet en praten over de leuke momenten." Dan denk ik niet LGBT+ onderwerpen? Vooral niet aan onderwerpen zoals Trans, genderfluid enzo. Natuurlijk: Liefde is het zelfde voor heteroseksuelen, homoseksuelen en biseksuelen etc, maar unpopular opinion onder de spoiler:

    ik ben het eerlijk gezegd met hem eens.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    LoveIy schreef:
    Ik snap LupusBlackfyre's punt, om eerlijk te zijn. Het 'Liefde, vriendschap, familie' forum heeft dit als beschrijving: "Hier kun je je hart luchten over relatieproblemen en liefdesverdriet en praten over de leuke momenten." Dan denk ik niet LGBT+ onderwerpen? Vooral niet aan onderwerpen zoals Trans, genderfluid enzo. Natuurlijk: Liefde is het zelfde voor heteroseksuelen, homoseksuelen en biseksuelen etc, maar unpopular opinion onder de spoiler:
    ik ben het eerlijk gezegd met hem eens.

    Of je nu relatieproblemen of -vragen hebt als hetero of een ander hokje, het blijven tocht relatieproblemen?
    Als je problemen, frustraties of net geweldige dingen ervaart in je omgeving met eender welk 'hokje' mag je ook alles in dat subforum kwijt. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Of je nu relatieproblemen of -vragen hebt als hetero of een ander hokje, het blijven tocht relatieproblemen?
    Als je problemen, frustraties of net geweldige dingen ervaart in je omgeving met eender welk 'hokje' mag je ook alles in dat subforum kwijt. ^^

    Jaaa, dat snap ik, haha! Maar het is meer over het gender spectrum waar ik het nu over heb.


    — Inner peace, it's hard to find. —