• http://www.quizlet.nl/quiz/414845/wie-van-de-hongerspelen--wordt-jouw-toekomstige-bruidegom/

    Ik heb net een quiz in elkaar geknutseld en de vragen, antwoorden en uitkomsten zijn klaar, maar hoe link je nou een uitkomst aan een bepaald antwoord?
    Ik zag ergens wel 'puntenverdeling' staan maar dat was niet aanklikbaar dus Idunno :x

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 19:52 ]


    What's meant to be will find it's way

    je kan per vraag bij de antwoorden invullen hoeveel punten elke uitkomst per antwoord krijgt, als eht goed ius


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Je moet gewoon punten verdelen. Normaal staan er vakjes waar je punten kan ingeven. Bij de antwoorden kan je punten verdelen die bij je uitkomsten passen. Ik heb even een printscreen voor je gemaakt, misschien is dat duidelijker.

    Hier kan je de foto groter zien: http://i.imgur.com/6s3QNrE.png


    16 - 09 - '17

    Uso schreef:
    Je moet gewoon punten verdelen. Normaal staan er vakjes waar je punten kan ingeven. Bij de antwoorden kan je punten verdelen die bij je uitkomsten passen. Ik heb even een printscreen voor je gemaakt, misschien is dat duidelijker.

    Hier kan je de foto groter zien: http://i.imgur.com/6s3QNrE.png




    Dit staat er bij mij...

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 9:19 ]


    What's meant to be will find it's way

    Laryanue schreef:
    (...)


    Dit staat er bij mij...

    Wow, dat is vreemd. Had je de uitkomsten op dat moment al ingevoerd? Anders weet ik ook niet wat er misgelopen zou kunnen zijn. Anders even een mod contacteren?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Laryanue schreef:
    (...)


    Dit staat er bij mij...


    Hmm, dat is vreemd. Maar zoals Romi vraagt, heb je die toen ingevoerd? Want vaak als je de puntenverdeling overslaat, krijg je er problemen mee. Dat heb ik ook een keer gehad.


    16 - 09 - '17

    Uso schreef:
    (...)

    Hmm, dat is vreemd. Maar zoals Romi vraagt, heb je die toen ingevoerd? Want vaak als je de puntenverdeling overslaat, krijg je er problemen mee. Dat heb ik ook een keer gehad.


    Nee, maar volgens mij stond het er toen helemaal nog niet bij, dat 'puntenverdeling' haha
    En om nou m'n hele Quiz opnieuw te maken


    What's meant to be will find it's way

    Je zal eerst uitkomsten moeten toevoegen. Je gaat naar:
    Quizzen > Mijn quizzen > Aanpassen (knopje bij de quiz die je wil bewerken) > Uitkomsten aanpassen/toevoegen

    Daar kan je uitkomsten toevoegen. Dan moet je wanneer je alle uitkomsten hebt toegevoegd bij ieder antwoord de puntenverdeling gaan invullen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Je zal eerst uitkomsten moeten toevoegen. Je gaat naar:
    Quizzen > Mijn quizzen > Aanpassen (knopje bij de quiz die je wil bewerken) > Uitkomsten aanpassen/toevoegen

    Daar kan je uitkomsten toevoegen. Dan moet je wanneer je alle uitkomsten hebt toegevoegd bij ieder antwoord de puntenverdeling gaan invullen. =)


    Dat heb ik al gedaan :x


    What's meant to be will find it's way

    Wat gek. Ik zie op het eerste zicht ook geen foute codes ofzo in het systeem.
    Ik kan er zelf niet aan uit. Ik zal eens bij mijn collega's horen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    We weten helaas nog altijd niet waar het aan ligt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury