Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Andere dingen lijken op dit moment zo nutteloos, zinloos en onbelangrijk dat het mij irriteert en kwaad maakt. Oh en jaloers dat mensen rustig over dat soort nutteloze dingen kunnen praten, terwijl ik weer eens de ziekenhuis shizzle heb, terwijl ik in mijn tentamenperiode zit. As usual. Afzondering it is, voor ik lullig reageer op dingen. 1 april zal alles weer wat beter zijn. Hopelijk.
Ik heb echt het idee dat de grond onder mijn voeten wegzakt. Mijn stageplek blijkt mij blij te hebben gemaakt met een dood vogeltje; 8 uur werken per dag en 3 uur reizen zijn voor mij niet haalbaar, het is maar de vraag hoelang mijn oma leeft en ik ga gewoon dood van de stress van alle andere dingen. Please, kill me.
wanneer je droomt dat iemand je een bericht gestuurd heeft, je later vol overtuiging dat je een bericht van hem hebt je mobiel checkt en heT NIET ZO IS CUZ YOU SUCK AT LIFE.
Dit gaat zo niet langer. Ik ga maar een meeting bij mij in de buurt organiseren of zo, want dan kan ik al die schatten dood knuffelen want ze verdienen het
"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."