• Vroeger waren er 4 Tokio Hotel fans in mijn klas,met mezelf erbij.En raad eens?Nu ben ik nog maar de enige.Er zit zo'n b*tch in mijn klas,en ze heeft gezegd dat ze geen Tokio Hotel fan meer mogen zijn,en zij is zogenaamd "populair" en ja,nu zijn ze allemaal geen fan meer.Ik vind het echt dom.Je kan afhaken,dat is je mening,maar niet onder invloed van iemand anders hoor!
    Oke,dit moest er ff uit.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik ben het echt 1000% procent met je eens.
    en in het begin zijn ze dan "de grootste fan"
    een fan die opeens afhaakt, vind ik géén fan 'fzo

    Ik ben het echt 1000% procent met je eens.
    en in het begin zijn ze dan "de grootste fan"
    een fan die opeens afhaakt, vind ik géén fan 'fzo

    Idd.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    HEt kan langzaam minder worden, omdat je muziek smaakt verandert. Maar afhaken omdat je een beslissing van th of 1 van de jongens van th niet goed vind, of omdat je geen fan mag zijn van iemand anders.. ik vind dat je dan nooit een echte fan geweest bent.

    HEt kan langzaam minder worden, omdat je muziek smaakt verandert. Maar afhaken omdat je een beslissing van th of 1 van de jongens van th niet goed vind, of omdat je geen fan mag zijn van iemand anders.. ik vind dat je dan nooit een echte fan geweest bent.

    Ik O_o


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik blijf gewoon Fan! en het kan me niet schele wat de andere er van denken!


    Your Butt is Mine!

    HEt kan langzaam minder worden, omdat je muziek smaakt verandert. Maar afhaken omdat je een beslissing van th of 1 van de jongens van th niet goed vind, of omdat je geen fan mag zijn van iemand anders.. ik vind dat je dan nooit een echte fan geweest bent.
    Jepjep


    Life is hard and then we die

    ok


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    ok

    O_o


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik blijf gewoon Fan! en het kan me niet schele wat de andere er van denken!
    Amen_O_


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    lees mijn blog:

    Ik wil toch even mijn mening geven over dit onderwerp. Jullie fans bestempelen fans die afhaken als nep, dom etc

    Máár ik ben het daar niet mee eens. =]
    Veel fans zijn fan geworden rond de 14/13/12 jaar, op zo'n moment is dit je eerste obsessie en ga je er dan helemaal in op.
    Maar je hoeft toch niet voor altijd zo'n achterlijke obsessede trien zijn?

    Goed, en daarnaast kan je muziek smaak ook nog veranderen. Ik kan niet zeggen dat ik áltijd van dezelfde muziek heb gehouden, of altijd van dezelfde band. Soms ben ik helemaal wauwz van één band, en luister niets anders. En dan heb ik daar genoeg van en ga ik naar een andere.

    Zo kan dat ook gebeuren bij TH! Dan hoef je nog geen nepfan te zijn.

    Mensen groeien op, krijgen smaak. En ja hun mening verandert.

    Verder verandert TH ook! En daarom kun ja als fan dus zeggen van, ik vind het niet leuk meer!

    Dat is de mening van díe persoon, en dat mag hji/zij vinden. Je hoeft toch niet alles te pikken om diehard fan te zijn? Als de band waar je fan van bent verandert, veranderen de fans ook! Dat is logisch, like 1+1 is niet hetzelfde als 1+2.

    Onzin dus, met dat gezeur over overlopen. Vind ik.
    Ikzelf ben ook géén 'fan' meer van TH. Dat komt doordat ik betere muziek heb gevonden, ik de band teveel verandert vind, en het dus niet meer mijn smaak is!

    Ben ik dan ook wannab? =)wel thankyouvery much if you think so. Ik ben net zo diehard geweest als jullie, maar ik ben volwassen[er] geworden.

    Ik ben Peter pan niet ._.

    Jullie zullen zien dat deze fase ook bij jullie over gaat. Sure het zal altijd in mijn herinnering blijven, en als ik ze op TV zie zal ik vast wel even blijve kijken, maar hysterisch voor ze worden, er wakker van liggen, 24/7 aan ze denken en de muziek luisteren? Nee!

    Ze zijn gewoon als al die andere bands voor mij. Niet een speciale band meer. Niet de allerbeste van de wereld, wat ik eerst wel vond. [lees, 2 jaar terug]
    Nee, ik vind de bandleden niet ineens lelijk, ja ze blijven leuk. Maar weetje, let it go?
    Zie in dat je je eigen leven moet inrichten, en dan niet achter een bandje met idolen aan blijven hangen.

    Die heb ik gelezen,dat is waar.Je kan opeens van muziek smaak veranderen,zo is het leven.Maar door iemand anders laten beinvloeden?O_o


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Die blog van Cherished: een en al kracht en waarheid.


    No growth of the heart is ever a waste

    Weetje, zij waren vroeger fan toch?
    En als die vriendin heeft gezegt dat zij geen fan meer mogen zijn, dan zijn ze wel meelopers, daar heb je gelijk in. Maargoed, stel dat ze nou écht geen fan meer zijn geworden. Of dat ze die muziek nog goed vinden, dán kan ze nog steeds fan zijn. Want alleen zij kunnen hunzelf nog fan noemen. Als ze zeggen dat ze het niet zijn, zullen ze vast wel gelijk hebben. Misschien zijn ze van binnen nog wel fan. En ja, dat is dan ook nog fan, vind ik.
    x.


    ok

    Die mensjes uit je klas zijn gewoon laf. Oké, je kunt de muziek na een tijdje minder vinden. Maar afhaken om dat Miss. Popu het zegt?


    Sing the song of the stars for me.

    ik ben nog steeds fan van TH :D