• Zoals jullie wel weten is de V&D failliet, vanaf vandaag zijn de winkels weer open om de laatste spullen te verkopen (met korting natuurlijk).
    Wij hebben er 1 in Zeeland en die is gelukkig in mijn stadje. Dus vanmorgen was ik daar, een paar minuten voor ie openging. Ik denk dat er echt een paar honderd mensen stonden.
    Het was maar 1 verdieping en echt pure chaos. De koffers waren echt 15 minuten in de verkoop ofzo totdat ze een telefoontje kregen dat het niet meer mocht. Ik heb uiteindeijk ook bijna anderhalf uur in de rij voor de kassa gestaan.
    Wie was er ook en wat hebben jullie gekocht? Gingen jullie hiervoor ook wel eens naar de V&D? Ik ging er wel regelmatig met mijn moeder winkelen

    Wat ik heb gekocht

    Ik wou heel graag een koffer omdat de mijne het net heeft begeven en ik ben aangenomen om in de zomer op een camping te gaan werken. Ik had geluk dat een vrouw er nog 1 uit mocht kiezen omdat ze er al had gestaan en toen vroeg zij welke ik wou en toen heeft ze die gekozen en aan mij gegeven. Echt super fijn omdat goede koffers echt duur zijn. Verder heb ik nog hele leuke leren enkel laarsjes gekocht, een colbert, een t-shirtje en nog een hele hoop schriften en mappen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zag echt filmpjes en foto's voorbij komen, Jezus niet normaal. Echt duizenden mensen die buiten de v&d staan te wachten tot ze naar binnen mogen... Hoop dat het dinsdag wat rustiger is.... Dan ga ik met m'n nichtje shoppen en bij de v&d hebben ze altijd van die handige knutsel dingen en goeie verf... Kleding was sowieso al in mijn maat uitverkocht de laatste keer dat ik er was, dus dat maakt niet veel uit


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben nog een keer geweest en deze keer was het gelukkig wat minder chaos en nu waren ook alle delen gewoon open.
    Ik heb nog een handtas gekocht, een reistas(weer een roze!), nog meer schoolspullen, 2 sjaals, een deken, een kimono , 2 opbergdozen.
    Ik heb nu ongeveer een kwartiertje moeten wachten en je kon ook veel beter overal kijken.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben er woensdag geweest maar ik vond het eerlijk gezegd nog best prijzig. Ik zag voornamelijk alleen 20 % korting en niet de beloofde 70 % korting. Of ik heb gewoon niet goed gekeken :'). Maar ik was snel weer weggegaan omdat er een mega rij bij de kassa stond en de sfeer een beetje onstuimig werd.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Dumbledore schreef:
    Best ironisch dat er nu wel ineens veel mensen naar de V&D gaan.

    illaoi schreef:
    (...)

    Yep. Eerst het hardst van de daken schreeuwen dat ze van z'n lang zal ze leven niet naar V&D gaan omdat het 'een veel te dure kutwinkel' is maar vervolgens wel op de eerste rij staan met opheffingsuitverkoop. Stel aasgieren.

    Zo waar dit, haha. Schaapjescultuur.


    ars moriendi

    Ik ben er afgelopen donderdag geweest maar ik vond het niet zo bijzonder. De enige korting die er was, was die van 20% en daarvoor had ik geen zin om uren lang in de rij te gaan staan.


    "Ignite, my love. Ignite."