• Reageerd er bijna niemand? (huil)
    Val ik op jongens? val ik op meisjes?? Nee ik val op allebei.. Maar oke het zit mijn even niet lekker, ik hoor van mensen dat ze het stom vinden dat ik er een topic over begin. Ik zoek iemand waar ik fijn mee kletsen, misschien zoek ik ook een bi-meisje waar ik mee kan kletsen.. Ik wil geen gezeur over mijn topic.! Een keer kreeg ik gezeur en daar was ik echt verdrietig om! Dat wil ik niet. Maar reageer maar even als je wil.."Ook zal ik tips wilen enz.. Bedankt he!! x Ik zoek geen relatie via het internet gewoon contact om fijn te kunnen praten! Dus Bi-meisjes zijn welkom! Als je liever in een priveberichtje is vertelt mag dit ook!


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Voor zover ik weer ben ik geen bi(A) Maar ik wil best gezellig met je praten? (A)

    Ö, ikzelf ben Bi. al een tijdje, hoor. Terwijl ik nog maar twaalf ben. als je iets wilt weten mag je me altijd even een pb'tje sturen, of als je in de knoop zit ofzue.

    <3

    gelukkig leeft m'n topic.. ik wilde hem bijna sluiten(zip)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Hij stond vast niet meer in het actieve deel, dan wordt die minder opgemerkt. En zelf je topic in het actieve deel shoppen is verboden..

    Ah oke, gelukkig is die niet gesloten:P This niet erg ik wach wel op reacties vind ik


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Ik ben oowk Bi . Owkeejj ,, kben ng maar 13 maar toch weet ik het zeker . Als je met mij over iets wilt prate fzo moet je het maar sture in een PB .

    xx-jezz

    En zelf je topic in het actieve deel shoppen is verboden..

    Dat was toch wel toegestaan, mits het een ontopic bericht is en niet een onzin bericht als bijv. 'niemand' of 'dus.. waarom is het zo stil hier' etc?


    No growth of the heart is ever a waste