• Je- je dashboard niet kunt aanpassen!

    Als je naar je Dashboard gaat, staat daar heel mooi een link om 'm aan te passen. Maar ik kan erop klikken wat ik wil, maar er gebeurt niets.

    Was dit al bekend of nog niet? Dat vroeg ik mij eigenlijk af. Het stoort me namelijk niet (behalve dan dat ik geen eitje kreeg, want er gebeurt gewoon helemaal niets als ik op de link klik) maar het leek me wel handig om te melden als het nog niet bekend was. ^^

    Liefs


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Thanks for the paasei :')

    Kwam ik vijf seconden geleden ook achter, haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bij mij was dat al bekend. :Y)
    Maar ik weet niet of daar iets aan gedaan gaat worden omdat het dashboard een beetje 'verloren' is. Er is geen directe link meer naar en amper een handjevol mensen zullen het nog gebruiken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Volgens mij laten ze ons ook eieren zoeken om alle bugs eruit te halen (cat) :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ursa schreef:
    Volgens mij laten ze ons ook eieren zoeken om alle bugs eruit te halen (cat) :Y)


    Omg, dat dacht ik dus ook al toen ik achter die bug kwam! Haha. Oh, en fullscreen werkt niet bij een story van mij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Scandal schreef:
    Bij mij was dat al bekend. :Y)
    Maar ik weet niet of daar iets aan gedaan gaat worden omdat het dashboard een beetje 'verloren' is. Er is geen directe link meer naar en amper een handjevol mensen zullen het nog gebruiken.


    Ah okii! Is het dashboard überhaupt ooit wel echt veel gebruikt door de users eigenlijk? Het staat me namelijk niet echt bij ondanks de vele jaren dat ik al lid ben. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Ah okii! Is het dashboard überhaupt ooit wel echt veel gebruikt door de users eigenlijk? Het staat me namelijk niet echt bij ondanks de vele jaren dat ik al lid ben. x)


    Ik weet dat ik het vroeger heel veel gebruikte, maar het is al lang geleden en ik was misschien uniek. :')


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Ik weet dat ik het vroeger heel veel gebruikte, maar het is al lang geleden en ik was misschien uniek. :')

    Ik gebruikte het vroeger ook. Maar ondertussen zijn er zoveel dingen bijgekomen dat het niet meer handig is.
    Dus ik denk dat die pagina minder prioriteit heeft dan andere bugs, fouten, suggesties. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Daar was ik ook al achtergekomen tijdens het zoeken, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Amen aan het Paasei!_O_


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik heb een link naar mijn dashboard in mijn iPad en computer staan, dus ik gebruik het nog altijd (ik vind het een hele prettige startpagina, vooral omdat je even snel kan checken wie van je vrienden online zijn). ^^
    Dat knopje doet het inderdaad niet, wat ik wel jammer vind, maar ik heb nou eigenlijk nooit de behoefte gehad om mijn dashboard aan te passen. cx


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik ga dit voorlopig sluiten omdat het probleem bij ons al gekend is. Als het weer werkt, kunnen jullie dat in het suggestietopic lezen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury