Waar moet ik beginnen? Laten we bij het begin beginnen.
Een aantal jaar geleden op het Havo, moesten wij al in het derde al onderhand beslissen wat wij wilde en mijn keus viel al snel op toegepaste psychologie. Maar omdat ik geen wiskunde kan, viel het al weg. Toen kwamen er twee opties: Social Work en de opleiding Nederlands Docent. Zoals sommige het misschien al weten, kon ik door een hoop problemen thuis en complete instorting mijn havo diploma vergeten. Omdat toen mijn focus nog steeds lag bij social work, zit ik nu via een lange weg bij de opleiding Maatschappelijk Werk Specifieke Doelgroepen niveau 4.
Nu dat ik eindelijk rust heb ondanks dat het nog niet helemaal in orde is op lichamelijk gebied, ben ik gaan denken. Natuurlijk, deze opleiding maak ik af. Ik hoef nog maar anderhalf jaar maar mijn gevoel zegt dat het toch niet helemaal is. Ik wil het schrijven wat ik doe op een professioneel vlak gaan doen. Ik was al aan het denken om het te combineren maar ik ben bang dat ik daar nog niet gelukkig van wordt. Maar om volledig op het schrijven te vertrouwen, zie ik ook niet zitten... Ik zie wel wel tegen die tijd.
Nouja, dat was het zo'n beetje.
Dankjewel voor de moeite om het te lezen^^
Groetjes Shar
"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."