• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:36 ]

    Volgens mij is er iets aan je lichaam, spijsvertering ontregeld, klinkt niet normaal. Best eens naar de huisarts gaan, die zal je beter kunnen helpen dan ik kan. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Heb je dit alleen 's avonds?
    Wat heb je dan in de dag gegeten?
    Wat met soep?

    Zoveel vragen, sorry, maar het kan inderdaad iets met je spijsvertering zijn maar ik denk dat als je op andere momenten van de dag wel zwaardere maaltijden kan eten er misschien ook andere dingen aan de hand kunnen zijn (vermoeidheid?). (:


    The soul needs autumn.

    Heb je al eens met je huisarts gesproken? Het is niet normaal dat je lichaam geen eten accepteert. Het zou bijvoorbeeld kunnen dat je een allergie hebt aan iets bepaald. Je kan zo'n allergieën op latere leeftijd nog ontwikkelen en ze kunnen ook weer weggaan. Maar het zou even goed iets anders, zoals een ontregelde maag of een ontsteking of zo kunnen zijn. Een dokter kan je daar echt bij helpen.


    What would Emma do?

    saorsa schreef:
    Heb je dit alleen 's avonds?
    Wat heb je dan in de dag gegeten?
    Wat met soep?

    Zoveel vragen, sorry, maar het kan inderdaad iets met je spijsvertering zijn maar ik denk dat als je op andere momenten van de dag wel zwaardere maaltijden kan eten er misschien ook andere dingen aan de hand kunnen zijn (vermoeidheid?). (:


    Bijna alles wat ik eet lukt me niet. Dit heb ik niet met vlees. Ik ga ervoor naar de dokter, en die weet ook niet wat het is. Ik moet wel van het ziekenhuis trainen met eten. Vooral groenten is moeilijk. Ik moet al gelijk overgeven. (Het eetprobleem heb ik al sinds ik klein was last van gehad maar soms word het erger)

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 19:56 ]

    Zit je verstopt? Daar kun je soms gekke klachten van krijgen die er misschien niet direct bij lijken te passen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Trouwens, met snacks heb ik minder moeite dan een echte maaltijd.

    Tabai schreef:
    Zit je verstopt? Daar kun je soms gekke klachten van krijgen die er misschien niet direct bij lijken te passen.


    Kan wel zijn want ik krijg amper groenten binnen.

    Wolfram schreef:
    (...)

    Bijna alles wat ik eet lukt me niet. Dit heb ik niet met vlees. Ik ga ervoor naar de dokter, en die weet ook niet wat het is. Ik moet wel van het ziekenhuis trainen met eten. Vooral groenten is moeilijk. Ik moet al gelijk overgeven. (Het eetprobleem heb ik al sinds ik klein was last van gehad maar soms word het erger)


    Oei, misschien is een oplossing geen grote maaltijden eten maar een stuk of zes kleinere maaltijden? Of heb je dat ook al geprobeerd?

    Wel raar dat je dokter het ook niet echt weet.


    The soul needs autumn.

    Wolfram schreef:
    (...)

    Kan wel zijn want ik krijg amper groenten binnen.

    Van te weinig groente hoef je niet verstopt te zitten (spreek uit ervaring. Ik lus namelijk bijna niets), te weinig vezels binnenkrijgen kunnen ook een rol spelen bij verstopping.

    Voor de rest heb ik geen idee :'). Ik denk dat dokters beter getraind zijn om te weten waar je last van heb.


    Seasons will change, but I shall remain

    saorsa schreef:
    (...)

    Oei, misschien is een oplossing geen grote maaltijden eten maar een stuk of zes kleinere maaltijden? Of heb je dat ook al geprobeerd?

    Wel raar dat je dokter het ook niet echt weet.


    Ja maar ook op school als ik een boterhammetje moet eten ga ik over mijn nek.

    Krijg je alleen dingen die erg vezelrijk zijn niet weg? Toen ik buikgriep had leefde ik op droog brood met boter en zo af en toe een banaan, maar verder kreeg ik niks weg.


    No growth of the heart is ever a waste