• "Eén van de grootste paardenliefhebbers op deze planeet."


    Complimentjes
    xBloem
    Hey AngelWriting,

    Een van de eerste spelers die ik ontmoette op Q, was jij. Mijn eerste abo. Je bent super aardig! Uit nieuwsgierigheid was ik ook bij jouw story gaan kijken. Je gebruikersnaam klopt daar echt bij! Je bent een Angel, zo aardig. En je schrijft prachtig!

    xBloem


    girlicious
    Lieve Kayleigh,
    Ik ken je nog niet zo heel lang maar ik weet nog wel hoe we elkaar leerden kennen.
    Jij schreef een story samen met een ander en ik volgde die story.
    Via die weg zijn wij met elkaar in contact gekomen en we schrijven nu ook samen een story waar ik nog altijd met alle liefde en plezier aan werk.
    Ik wil je zeggen dat je in die korte tijd heel veel voor me bent gaan betekenen.
    Je kan goed schrijven, geeft goede tips en bent erg leuk gezelschap omdat je 9 van de 10 keer altijd vrolijk en positief bent.
    Maar je bent ook een enorm goede vriendin van me waar ik altijd bij terecht kan.
    Om te lachen maar ook om te huilen. Je bent er altijd als ik je nodig heb en ik ben echt zo blij dat wij vriendinnen zijn geworden.
    Zo zie je maar hoe een simpele abo op een verhaal kan leiden tot een hechte vriendschap.
    Je bent een van mijn beste vriendinnen hier op Quizlet en ik hoop dat we nog jaren aan elkaar vast zullen zitten.
    Ik hou van je schat, bedankt voor alles. (K)(H)


    Grisha_Raduga
    Kayleigh, JIJ bent een spontane, enthousiaste en super-vrolijke meid.
    je hebt een goed gevoel voor humor maar kan ook heel serieus zijn als dat nodig is.
    de beste vriendin die IK kan hebben !!
    je bent mijn schattige paardje (H)
    -xxx- Rupsje (Micha)


    TheAwkwardOne
    Hi my writing buddy! :P
    Hier is een berichtje voor jou! (Of was dat al duidelijk...Heh..heh..he..whoops)
    Ik zal geen maand meer verdwijnen...Want ik wil mijn quizlet vriendin niet in de steek laten!
    Anders zullen we nooit "the dam snackbar" vinden.
    (nerd)
    Jij bent even belangrijk als de paar real life vriendinnen die ik heb (flower)

    Bye bye!
    (doeg)


    Creatie(s) in de kijker
    Hou jij ook zoveel van paarden als AngelWriting? Bekijk dan haar story die ze samen met Paardenvriend schrijft!
    Paarden verhalen
    Het zijn allemaal verschillende verhalen over paarden/pony's ik schrijf ze uiteraard allemaal zelf. Ik hoop dat jullie het een leuke storie vinden.
    Waargebeurde verhalen met hier en daar wat fantasie!


    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Yes! Weer een leuk topic! *O*
    Ik hoop dat je een hele fijne week hebt, want dat verdien je!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    N'Aaaw leuk!!! En wat JamesPotter zegt, ik hoop dat je een hele fijne week hebt! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Zo leuk! (:
    Geniet van dit weekje roem, hihi c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Liefff!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.