• De stemmetjes in mijn hoofd. Ze zijn allemaal echt heel leuk en aardig maar ik wil jullie er toch wat meer over vertellen want ze kunnen ook echt superirritant zijn.

    Zo hebben we Felicia en Jacco, die nu al acht maanden een relatie hebben. Schattig, zou je denken, maar van al dat kleffe gedoe word ik zo onderhand echt gestoord :'D
    Sofie is wel echt heel aardig, net als Kelly, maar soms hebben we met z'n drieën ruzie. Zoals die ene keer toen Sofie me jaloers ging maken met chocoladekoekjes, tsss.
    En dan nog Adnane, hij en ik zijn echt bff's. Forever. Echt. Love. Maar ik ken hem nog niet zo goed. Ik wilde met hem naar de film gaan om hem wat beter te leren kennen want hij verstopt zich altijd in mijn hoofd, maar dat wilde hij niet ):
    Dus bij deze kent heel Q ze nu! Joehoe

    okelaatmaar dit klonk leuker in mijn hoofd

    [ bericht aangepast op 20 maart 2016 - 12:00 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Adnane is een jongen. :3 Die stemmetjes veranderen mensen van geslacht!


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    Adnane is een jongen. :3 Die stemmetjes veranderen mensen van geslacht!


    My thoughts omg. Gratis sexchange!


    Heaven is a place that we all have

    AHAHAHAHAHAHA


    You are my piece of paradise.

    Oh shit dat wist ik niet


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Zooo aangepast, sorry Adnane!!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Don't worry, lol ^^


    Heaven is a place that we all have

    Eigenlijk zijn wij allemaal dubbelaccounts. Gemaakt door de stemmetjes in je hoofd...


    What would Emma do?