• Je houdt van je vriendje, natuurlijk. Logisch. Maar houdt hij ook van jóu? Hailey Wearding was er wel zéker van dat Milan, haar vriend, waarmee ze al een 3-jarige relatie mee heeft, van haar hield. Het is tenslotte een relatie van 3 jaar. In 3 jaar kun je elkaar echt góed leren kennen. Milan is 21 jaar en Hayley is 20. Ze begint zelfs niet te twijfelen als Milan nogal raar doet, wat voor veel heisa zorgt. Maar dan merkt ze iets eigenaardigs: Het lijkt wel of hij zoveel contact met Hailey probeert te vermijden. Hailey laat het er niet bij zitten en gaat op onderzoek uit. Want alleen ‘Ik hou zielsveel van je!’ is niet genoeg voor haar.

    Het is overigens (voor de verandering) géén Tokio Hotel-story. Deze serie zal ongeveer 10/15/20 delen hebben.

    Ik zoek een titel voor deze serie. Geïnteresseerd in de quiz? Ik meld je gerust wanneer deel 1 er is. Dan kun je automatisch verder gaan, met de rest. (Ik zet het er nl pas op als alle delen klaar zijn) Gebeurt het dat bijvoorbeeld deel 8 nog niet af is, dan meld ik het niet. Zorg gewoon dat je elke keer even op mijn profiel kijkt, of desnoods voeg je me toe als vriend en klik je het vinkje aan.

    Titels nodig! ;d

    x


    -

    Ik bedoel ze heeft EEN titel nodig(Mij nederlands is ook slecht)


    Haha =D
    Geeft niet hoor. ^^'
    Maar we gaan een beetje offtopic, nietwaar?


    -

    (...)

    Haha =D
    Geeft niet hoor. ^^'
    Maar we gaan een beetje offtopic, nietwaar?


    Jaa
    Ik ben stil

    (...)

    Jaa
    Ik ben stil


    Haha.
    Nee, dat bedoel ik niet, maar anders wordt-ie gesloten en heb ik geen titels meer ;d


    -