• Maar heb je helemaal geen bad!

    Dat overkwam mij vanavond. Men is hier druk bezig met wie Miss Teen Drenthe worden gaat, en een kennis doet eraan mee. Nu organiseerden ze een vrouwenbingo en vroegen ze of wij -mijn ma en ik- ook mee wilden doen. Dus dat hebben we vamavond gedaan!

    De sfeer was niet top, maar ik vind het wel grappig iets gewonnen te hebben. Hoewel het enorm nutteloos nu dat we geen bad hebben. Dus ik geef het wel door aan een ander ofseu x)

    Wat is de leukste prijs die jullie eens gewonnen hebben, en waarmee? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hihihihih, ik deed ook vroeger mee op de camping met bingo-avonden.
    elke keer won ik een koffie-zet-apparaat.
    ik drink nooit koffie, lust ik niet xD

    dus alles heeft mijn moeder toen weg gegeven aan anderen


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Gefeliciteerd, haha! *O*

    Ik heb ooit eens en Harry Potter pakket gewonnen in de trant van de zesde film. Daar was ik erg blij mee! *O*
    Verder wordt ik nooit blij van bad of douche producten, want daar zit meestal parfum of andere geur- en kleurstoffen in en daar kan ik niet tegen. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    hahahaha zo herkenbaar!

    Het beste wat ik ooit heb gewonnen was een adrelon pakket, decoratie spullen pakketje, niveau verwen pakket en 25 euro met kienen. Dat waren de beste eruit.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Toen ik nog heel jong was, heeft mijn vader me eens ingeschreven voor een tombola bij een halloweenfeest en ik heb er een stofzuiger mee gewonnen. (joehoe) En ik wou hem niet meer afgeven, zo trots was ik.


    What would Emma do?

    Toch gefeliciteerd!:'D

    Een ballonvaart die we uiteindelijk niet gedaan hebben.:P


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Haha, als het zo'n bal is of zo kun je hem ook altijd gewoon in een emmer gooien. :'D

    Het leukste (en zo ongeveer enige, geloof ik) wat ik ooit heb gewonnen was een lego hovercraft bij de bingo in het buurthuis. Ik wilde er zelf niets mee, maar ik heb hem toen op Marktplaats verkocht voor best wel wat geld. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahaha gefeliciteerd:')

    Ik win ook altijd dingen waar ik niets aan heb. Zo heb ik ooit een mega doos vol chocolade gewonnen. Ik haat chocolade x)

    En bij bingo op vakantie hadden twee jongens en ik bingo, dus gingen we getal onder de 10 doen. Ik won een actiefiguur en die jongens zo'n klein make-up setje :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Misschien is het een teken atdat je ooit een bad zal krijgen :p

    Ik heb ooit eens met een prijsvraag kaartjes gewonnen voor een of ander festival (wat dan speciaal voor kinderen was. Ik was immers een jaar of 11 haha). Was echt heel leuk c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wolstenholme schreef:
    Gefeliciteerd, haha! *O*

    Ik heb ooit eens en Harry Potter pakket gewonnen in de trant van de zesde film. Daar was ik erg blij mee! *O*
    Verder wordt ik nooit blij van bad of douche producten, want daar zit meestal parfum of andere geur- en kleurstoffen in en daar kan ik niet tegen. :W


    Oeh, waarmee? Ik namelijk ook (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nais! Zo heb ik een keer een gigantische opblaas-loveseat gewonnen, hahah.


    26 - 02 - '16

    Ik kreeg een stickertboek van Samson en Gert op de tombola van het schoolfeest


    You are my piece of paradise.

    Catan schreef:
    (...)

    Oeh, waarmee? Ik namelijk ook (:

    CosmoGIRL! :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Haha, gefeliciteerd c:

    Ik heb ooit een fruitmand (gevuld met fruit, natuurlijk) met daarbij ook een bon van 12 (?) euro voor een café in de buurt gewonnen bij het kienen. We gaan echt ieder jaar kienen, maar dat is het enige wat ik ooit gewonnen heb XD
    Oh ja, en toen ik nog klein was heb ik met zo'n 'kleur een tekening in' wedstrijd ooit vier tickets voor Plopsaland gewonnen, maar uiteindelijk zijn we nooit meer naar Plopsaland gegaan, dus die tickets liggen gewoon ergens te verstoffen :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    JamesPotter schreef:
    Hahaha gefeliciteerd:')

    Ik win ook altijd dingen waar ik niets aan heb. Zo heb ik ooit een mega doos vol chocolade gewonnen. Ik haat chocolade x)

    En bij bingo op vakantie hadden twee jongens en ik bingo, dus gingen we getal onder de 10 doen. Ik won een actiefiguur en die jongens zo'n klein make-up setje :')


    HAHAHAAHAHAHAHAHA
    Ik deed een keer bingo, en ik won zo'n gevechtsspel met een giant olifant en vreemde stuff en twee jongens die samen meededen wonnen een minie-mouse hoesje XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.