Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af
SAWFT schreef:
(...)
Jij bent sowieso al in een random bui, geloof ik.
Ugh. Deze mannen zijn grappig, maar waarom praten ze zo hard, en schreeuwen ze zo hard? Dit is irritant oké?
Kootra schreef:
(...)
Achievement Hunter of zo? :")
Haha, The Creatures. Vooral als Sly praat. Fucking zacht (ik zie nu dat ik daar hard heb getypt, maar goed), dan komt ineens Nova die begint te schreeuwen omdat er een zombie achter hem aanrent, haha.
SAWFT schreef:
(...)
Haha, The Creatures. Vooral als Sly praat. Fucking zacht (ik zie nu dat ik daar hard heb getypt, maar goed), dan komt ineens Nova die begint te schreeuwen omdat er een zombie achter hem aanrent, haha.
Oh, dus IK ben in eens het kutkind hier? Het verwende nest? Hou verdomme gewoon je bek dicht en kijk alsjeblieft je series verder. De hele dag ben je bezig met óf gamen óf TV kijken. Laat een ander ook een keer iets kijken en hou je grote bek dicht.
//
OPGEDONDERD IK WIL JE NOOIT MEER ZIEN.
[ bericht aangepast op 12 maart 2016 - 17:49 ]
"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."
SAWFT schreef:
(...)
Jij bent sowieso al in een random bui, geloof ik.
Ugh. Deze mannen zijn grappig, maar waarom praten ze zo hard, en schreeuwen ze zo hard? Dit is irritant oké?
Ondertussen al enkele maanden, ja. Ik vrees dat ik vast zit. :'D Still enjoying it though.