Wiarda schreef:
@Inge en Fren:
Ik zou echt sterven van geluk als ik Le Petit Prince mocht lezen, maar helaas hebben we die met de klas gelezen (en heeft mijn docent er constant constant constant de hele zin van het leven bij uitgelegd) en damn dat is een leuk boek, maar nope, die mag dus niet. :c Pap heeft nu wel ergens een of ander gratis ebook vandaan gehaald, maar ik ben nog steeds aan het rouwen over En l'absence des hommes. :x
En ik heb overigens zowel Duits als Frans, dus er zal ook een punt komen waarop ik deze tirade opnieuw ga houden over Duitse boeken, yay. :W
Ah, naar.
Al vind ik het wel al vrij gaaf dat jullie zelf boeken mogen uitzoeken, want volgens mij was alles wat ik voor Frans moest lezen op de middelbare al voor ons gekozen.
En wow, oké, ik wist dat je Duits had, maar ik moet duidelijk nog even werken aan mijn schoolroosterstalkkwaliteiten, want dat van Frans had ik niet door (of was ik vergeten? dat sluit ik ook niet uit). Shame on me.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan