• In deze MSV volgen we kinderen die in een weeshuis zitten, hoe ze hun dagelijkse dingen doen en hoe ze het met elkaar uithouden. Ze hebben allemaal hun eigen verhaal en hun eigen karakters.



    Rollen:
    FlowerPowers | Mick | 14 |
    Dorchadais | Steven | 16 |
    watahmaloehn | Omar | 16 |
    Polovina | Antonio | 17 |
    Magari | Kind | ? |

    Flowerpowers | Isabella | 10 |
    bellah20h20 Sarah | 11 |
    DownTheRoad | Amanda | 15 |
    Millard | Syden | 16 |
    Falahee | Savannah | 16 |
    Magari | Calypso | 17 |
    Malec | Katherine | 17 |

    Gebeleiders:
    Dorchadais | Maikel | 28 |
    Malec | Begeleider |

    Invullen:
    Voornaam:
    Leeftijd: onder 18
    Uiterlijk:
    Tijd in weeshuis:
    Extra:

    Regels weeshuis:
    - Spreek de begeleiders aan met u
    - Respecteer je medemens
    - Ruzies worden bestraft
    - Alleen naar buiten als je toestemming hebt
    - Jongens en meisjes slapen apart en geen jongens op de meidenkamer of andersom
    - De tv en computers mogen alleen in het weekend gebruikt worden tussen 12:00 en 20:00. Gun elkaar
    - Bellen doe je met de vaste telefoon
    - Wil je een mobieltje? Werk ervoor en onderhoud het zelf
    - De jongens delen één badkamer en de meisjes delen één badkamer. Houd hem maximaal 15 minuten bezet zodat iedereen aan de beurt komt
    - 's Avonds om 21:00 is iedereen op zijn of haar kamer en om 22:00 gaan alle lichten uit.
    - Kinderen onder de 16 moeten om 20:00 naar bed en hun licht om 21:00 uit doen
    - Corvee wordt gedaan volgens het rooster en wordt niet doorgegeven. Tenzij de persoon ziek is
    - Je komt na school direct terug naar het huis, hier kun je bespreken of je nog even weg mag of niet

    Regels:
    - Respecteer elkaar
    - Innerlijk komt pas in het speeltopic
    - Achternaam is niet nodig
    - Wissel af van personen, ga eens naar een ander
    - OOC tussen haakjes
    - Houd jongens en meiden ongeveer gelijk
    - De algemene Q-regels gelden hier ook
    - Je mag meerdere personen, maar verwaarloos ze niet!

    Topics:
    Praattopic 1
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 15:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vanavond na sporten open ik het speeltopic c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    Zou er nog iemand begeleider willen zijn? Anders dan haal ik mijn begeleider weg ;')


    Ja ik wil wel, maar dan een vrouwelijke.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Gaat er hier nog wat gebeuren of?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wees allemaal effe niet zo ongeduldig zeg... ik heb het net uitgelegd in het praattopic, ja. Jeetje man.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    Wees allemaal effe niet zo ongeduldig zeg... ik heb het net uitgelegd in het praattopic, ja. Jeetje man.


    Ik wist tot 4 minuten geleden niet dat er een praattopic was en mijn bericht was al verstuurd voordat ik daarin keek. No need to get pissed


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Malec schreef:
    (...)

    Ik wist tot 4 minuten geleden niet dat er een praattopic was en mijn bericht was al verstuurd voordat ik daarin keek. No need to get pissed


    Ik ben niet pissed, is zég gewoon wat. Maar goed, ben meteen weer pissed natuurlijk. :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.




    Voornaam: Mick
    Leeftijd: 14 Geboren op 5 december 2001
    Uiterlijk: blauwe ogen en bruin haar.
    Tijd in weeshuis: 11 jaar
    Extra: haat pesten en houdt van house party en gamen

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 12:13 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Mag ik een meisje van elf?

    (Als er al te veel meisjes zijn wil ik ook wel een jongen val elf)


    You are my piece of paradise.

    Ik heb het ineens heel druk. Ik zit straks van 12 tot 8 op school, dus vanavond kan ik nog niets. Morgenmiddag ga ik echt proberen alles op orde te krijgen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Speeltopic


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Voornaam:
    Maikel
    Leeftijd:
    28
    Uiterlijk:
    Tijd in weeshuis:
    Hij werkt er nu ongeveer 5 jaar
    Extra:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik nog een vrouwelijke begeleider?


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Flowerpowers schreef:
    Mag ik nog een vrouwelijke begeleider?

    Sure


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Voornaam: Liam
    Leeftijd: 11
    Uiterlijk: Liam heeft blond haar en bruine ogen. Zijn haar ligt een beetje schuin.(Sorry dat hij er op de foto zo perfect uitziet)
    Tijd in weeshuis: ongeveer 7 jaar
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 19:21 ]


    You are my piece of paradise.

    Oh er zijn zoveel meiden... dit is oneerlijk verdeeld zo. Ik dacht dat alle rollen ingevuld waren. Shit...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.