• In deze MSV volgen we kinderen die in een weeshuis zitten, hoe ze hun dagelijkse dingen doen en hoe ze het met elkaar uithouden. Ze hebben allemaal hun eigen verhaal en hun eigen karakters.



    Rollen:
    FlowerPowers | Mick | 14 |
    Dorchadais | Steven | 16 |
    watahmaloehn | Omar | 16 |
    Polovina | Antonio | 17 |
    Magari | Kind | ? |

    Flowerpowers | Isabella | 10 |
    bellah20h20 Sarah | 11 |
    DownTheRoad | Amanda | 15 |
    Millard | Syden | 16 |
    Falahee | Savannah | 16 |
    Magari | Calypso | 17 |
    Malec | Katherine | 17 |

    Gebeleiders:
    Dorchadais | Maikel | 28 |
    Malec | Begeleider |

    Invullen:
    Voornaam:
    Leeftijd: onder 18
    Uiterlijk:
    Tijd in weeshuis:
    Extra:

    Regels weeshuis:
    - Spreek de begeleiders aan met u
    - Respecteer je medemens
    - Ruzies worden bestraft
    - Alleen naar buiten als je toestemming hebt
    - Jongens en meisjes slapen apart en geen jongens op de meidenkamer of andersom
    - De tv en computers mogen alleen in het weekend gebruikt worden tussen 12:00 en 20:00. Gun elkaar
    - Bellen doe je met de vaste telefoon
    - Wil je een mobieltje? Werk ervoor en onderhoud het zelf
    - De jongens delen één badkamer en de meisjes delen één badkamer. Houd hem maximaal 15 minuten bezet zodat iedereen aan de beurt komt
    - 's Avonds om 21:00 is iedereen op zijn of haar kamer en om 22:00 gaan alle lichten uit.
    - Kinderen onder de 16 moeten om 20:00 naar bed en hun licht om 21:00 uit doen
    - Corvee wordt gedaan volgens het rooster en wordt niet doorgegeven. Tenzij de persoon ziek is
    - Je komt na school direct terug naar het huis, hier kun je bespreken of je nog even weg mag of niet

    Regels:
    - Respecteer elkaar
    - Innerlijk komt pas in het speeltopic
    - Achternaam is niet nodig
    - Wissel af van personen, ga eens naar een ander
    - OOC tussen haakjes
    - Houd jongens en meiden ongeveer gelijk
    - De algemene Q-regels gelden hier ook
    - Je mag meerdere personen, maar verwaarloos ze niet!

    Topics:
    Praattopic 1
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 15:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nu echt even geen meiden meer, want echt, dit is echt niet normaal ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    watahmaloehn schreef:
    Wie wilt er relatie met Omar? c;



    Ik heb Calypso op pagina 1? :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Praattopic

    Hier graag dingen bespreken c:

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 21:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Voornaam:
    Steven
    Leeftijd:
    Zestien
    Uiterlijk:
    Tijd in weeshuis:
    9 jaar.
    Stevens ouders zijn beiden zwaar verslaafd aan drugs, toen hij in zijn moeders buik zat, heeft zijn moeder proberen te stoppen, maar het ging mis en ze vergreep zich. Steven is geboren als verslaafde baby en moest eigenlijk al vanaf zijn geboorte 'afkicken'. Dit is een lang proces geweest en naarmate hij opgroeide was hij een onzeker kindje die niet in contact kwam met andere, ook huilde hij snel. Zijn ouders konden dit moeilijk hebben en hebben hem ook jaren mishandeld, vooral als ze onder invloed waren werd het erger. Ze sloten Steven op in zijn kamer en zelfs in de kelder, zeiden dat hij beter niet geboren had kunnen zijn en noem maar op. Toen Steven achter bleef lopen op school en vaak niet eens naar school ging, kwamen er vraagtekens en werd er onderzoek gestuurd. Toen ze er achter kwamen dat zijn thuissituatie heel slecht was, hebben ze jeugdzorg gestuurd. Binnen een week werd Steven uit huis geplaatst en kwam hij met de leeftijd van 7 in het weeshuis terecht.
    Extra:
    - Steven is homoseksueel, maar is het niet opvallend.
    - Hij is heel erg tegen drugs door zijn ouders.
    - Ook kan hij wat schichtig reageren wanneer iemand een onverwachte beweging maakt of zijn/haar hand naar hem optilt.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 21:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Voornaam: Amanda
    Leeftijd: 15 jaar | 27 februari | Pisces.
    Uiterlijk:
    Tijd in weeshuis:
    5 jaar.
    Amanda zit hier vanaf haar tiende levensjaar nadat haar ouders omkwamen bij een brand. Zij is door de brandweer gered uit huis en hier voelt ze zich nog steeds erg schuldig over, ondanks dat ze toen nog jong was. Ze vind het oneerlijk dat haar ouders dood zijn en zij het heeft overleefd.
    Extra:
    - Angsten: Vuur en opgesloten zitten (claustrofobie)

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 22:14 ]



    Voornaam:
    Savannah. Haar naam wordt door vrienden vaak afgekort naar 'Sava' of 'Sav'
    Leeftijd:
    Savannah is 16 jaar oud en geboren op 17 augustus. Dit maakt haar dus een leeuw.
    Uiterlijk:
    Tijd in weeshuis:
    Savannah is het type dat telkens weer terug komt. Het begon allemaal toen ze 6 jaar oud was en haar vader haar achter liet op straat. Door zijn alcoholverslaving kon hij het geld niet meer opbrengen voor beide, en koos liever de alcohol. Het duurde echter niet lang en zo kwam de 6-jarige in het weeshuis terecht, waarna ze net geen jaar later in een gezin terecht kwam. Dat ging in het begin goed, maar toen het gesloten, afstandelijke gedrag niet was veranderd na jaren gaven ze het al snel op. Zo kwam ze wederom hier terecht.
    Door de jaren heen ontwikkelde ze een impulsief, roekeloos karakter met een regelrechte attitude. Op haar 13e kwam ze in een streng gezin terecht, met wel meer 'onhandelbare' kinderen. Hier voelde ze zich echter helemaal niet thuis en liep telkens weg. Later begon ze ook 'slechte' oudere vrienden te krijgen, wat een zeer slechte invloed had op haar. Ze wou zich ergens thuis voelen en als ze dan 'slechte' dingen moest doen, dan vond ze het niet eens heel erg. Toen ze net 15 was stond ze met de politie voor de deur en dat was de druppel, waardoor ze wederom hier terecht kwam. Nu weet ze eigenlijk zeker dat ze hier sowieso twee jaar vast zit, maar alles is beter dan haar laatste gezin.
    Extra:
    - Savannah heeft een Spaanse achtergrond
    - Savannah is vertrouwt niet snel écht mensen
    - Ze heeft een lichte bindings- en verlatingsangst

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 22:11 ]


    El Diablo.

    Ik vind het altijd zo vreemd om een personage door te lezen dat dezelfde naam heeft als ik
    :').

    Oh en ik wil nog wel een jongen.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 22:19 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik dan een jongen van 14?


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg


    Voornaam: Isabella
    Leeftijd:10 Ze is geboren op 25 augustus 2005
    Uiterlijk:



    Tijd in weeshuis: 6½ jaar
    Haar moeder stierf toen ze pas geboren was. Haar biologische vader was
    er daar niet bij. Ze had verder geen familie in de buurt waar ze kon wonen.
    Veel mensen wilden haar adopteren. Ze werd bij een pleeggezin opgevoed,
    alsof ze het hun dochter, maar paar jaar later gebeurde er een soort van
    conflict tussen haar pleegouders. Haar pleeg ouder kregen hele heftige ruzie
    met elkaar. Ze hadden zo erge ruzie, dat ze waren vergeten dat Isabella er ook
    nog was. Ze werd op dat moment een soort van angstig en verwaarloost.
    jeugdzorg en een maatschappelijk begeleider waren er mee eens. Isabella
    moest ergens anders verplaats worden. Haar pleegouders moesten naar de
    rechten, en de rechter was er ook mee eens ze mochten Isabella nooit meer
    zien, maar omdat de ruzie van hun echt heel heftig was, dat zelf een van hun
    gearresteerd werd door klachten van buren en fysiek geweld.
    De rechter vond ook, dat ze nooit meer kinderen kon adopteren ook al
    konden ze geen kinderen krijgen. Vanaf haar vierde was ze in dit weeshuis terecht.


    Extra: Ze is bang voor geweld, ze speelt viool blokfluit en piano. Ze houdt vooral van piano spelen.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 15:14 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Mag ik een meisje? een jongen is ook oke :)

    bellah20h20 schreef:
    Mag ik een meisje? een jongen is ook oke :)


    Je hebt een meisje ^^
    Het was weer gelijk namelijk!

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 16:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zou er nog iemand begeleider willen zijn? Anders dan haal ik mijn begeleider weg ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    (...)

    Je hebt een meisje ^^
    Het was weer gelijk namelijk!


    Is goed! Ik begin zometeen aan mijn profiel zoals ik het altijd noem

    Voornaam: Sarah
    Leeftijd: 11 jaar, ze is geboren op 21 december 2004
    Uiterlijk:


    Tijd in weeshuis: Bijna 4 jaar
    Sarah is opgegroeid zonder moeder: haar moeder overleed bij haar geboorte. Haar vader was bijna nooit thuis omdat hij ernstig alcohol en drugs verslaaft was, daardoor is Sarah opgegroeid als een zelfstandig kind en heeft ze zichzelf veel dingen aangeleerd zoals fietsen en zwemmen. Op haar vijfde kreeg Sarah leukemie en kwam in het ziekenhuis terecht. Haar vader kwam zelden op bezoek en als hij dan kwam zei hij dat ze helemaal niks waard is, ze een ongelukjes is en zou sterven. Dit raakte haar echt en ze heeft ook echt gedacht dat ze zou overlijden. Deze tijd duurde tot haar zevende, ongeveer twee jaar dus. De jeugdzorg en de gemeente hebben haar weggenomen bij haar vader. Niemand wilde haar adopteren en ze kwam hier toen ze bijna acht was.
    Extra:
    -Sarah bespeelt een instrument: Viool
    -Sarah is kaal door de chemo's daarom draagt ze een pruik van echt haar, van de kleur van het haar die ze vroeger had.
    -Sarah heeft een Italiaanse achtergrond

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 19:10 ]

    Dorchadais schreef:
    Zou er nog iemand begeleider willen zijn? Anders dan haal ik mijn begeleider weg ;')


    Ik wil nog wel een begeleider, zet me maar bij man of vrouw neer qua dat c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded