• Hoihoi,

    Het is vandaag vrouwendag en als jongen vond ik het mijn plicht om mijn vrouwelijke medequizletters in het zonnetje te zetten. Dus bij deze!*O*

    Je kan het belachelijk vinden, maar het is en blijft een feit dat vrouwen veel benadeeld worden en dan is het toch belangrijk om eens zo'n dag te hebben om daaraan te denken en er aan te werken.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Catan schreef:
    (...)

    Haha, en mijn moeder :3 Wat een vrouwenverjaardagen

    Hehe, ja, inderdaad! Gefeliciteerd met je moeder dan c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, ik ging dit topic nog aanmaken, maar ik vind het zeer lief van je dat je eraan denkt. c: En ik vind het helemaal niet belachelijk!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Audacity schreef:
    laten we allemaal samen menstrueren


    Nah, liever niet. Ik ben m'n leven nog niet beu en een keer ik daarmee zit heb ik telkens het gevoel dat ik doodga. (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    JamesPotter schreef:
    Wat leuk, Jarne!

    Fijne vrouwendag allemaal!


    The truth is out there.

    Haha, ik vind het erg leuk dat juist jij hier een topic over aanmaakt, als een van de handvol actieve jongens hier. Dat is een instelling die ik wel meer zou willen zien in de wereld. ^^

    En inderdaad, fijne internationale vrouwendag, allemaal. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    OH PARTY baby!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb niets met het hele gedoe "vrouwendag", maar ik vind het toch mooi dat jongens zich er ook in engageren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jinxxx schreef:
    (...)
    Hehe, ja, inderdaad! Gefeliciteerd met je moeder dan c:


    Jij met je zusje :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hehe, ik dacht er ook aan om een topic over te maken, maar ik ben heel blij dat jij als jongen dat hebt gedaan, Jarne. ^^

    En het is helemaal niet belachelijk. Ik kijk uit naar de dag dat alle mannen en vrouwen gelijk worden behandeld, al ga ik die dag nooit meemaken. Fijne vrouwendag, allemaal!


    Ik wil een tuin vol egels

    Vrouwenpower!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hazy schreef:
    Hehe, ik dacht er ook aan om een topic over te maken, maar ik ben heel blij dat jij als jongen dat hebt gedaan, Jarne. ^^

    En het is helemaal niet belachelijk. Ik kijk uit naar de dag dat alle mannen en vrouwen gelijk worden behandeld, al ga ik die dag nooit meemaken. Fijne vrouwendag, allemaal!


    Positief naar het leven kijken: het kan alleen gebeuren als je er zelf ook in gelooft. ^^

    Daarom geloof ik dat op een dag, dino's opnieuw op aarde zullen rondlopen.


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Positief naar het leven kijken: het kan alleen gebeuren als je er zelf ook in gelooft. ^^

    Daarom geloof ik dat op een dag, dino's opnieuw op aarde zullen rondlopen.

    Ik geloof er zeker in. :p Maar niet dat het zo snel gaat dat ik het nog ga meemaken in mijn leven bedoel ik. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Catan schreef:
    (...)

    Jij met je zusje :3

    Thanks! :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hazy schreef:
    (...)
    Ik geloof er zeker in. :p Maar niet dat het zo snel gaat dat ik het nog ga meemaken in mijn leven bedoel ik. :p


    Tuurlijk wel. :Y) Maar alleen als wij ons er ook voor inzetten.


    What would Emma do?

    Op het werk had mijn collega een anderstalige man die wist dat het vrouwendag was. Hij zei toen: "Gefeliciteerd dat je een vrouw bent."

    Dat was zo lief!
    Maar als je niet wist dat het vrouwendag was, had zijn zin wel heel gek overgekomen. :-P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury