• Hoi hoi!

    Vandaag hadden we op het werk een doos vol gevulde brieven gekregen. Men zei dat het ging om de week van het online leren. Zo nieuwsgierig als ik was, was ik de eerste die haar envelop opende. En deze gadget zat erin!



    Het zit alleen zo dat ik kleine gehoorgangen heb en daardoor geen oortjes kan verdragen. Maar we kijken een gegeven paard niet in de mond! Ik vind het echt supercool. *O*

    Ik vind het super plezant dat we iets van de werkgever krijgen! Want cadeautjes krijgen, is fijn!

    Wanneer hebben jullie voor het laatst iets leuks gekregen? =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ah, wat gaaf! Jammer dat jij ze niet kunt gebruiken, maar hopelijk heeft iemand in je omgeving er dan nog iets aan. Cadeautjes krijgen is inderdaad fijn, haha. :'D

    Het laatste wat ik heb gekregen is waarschijnlijk een Hogwarts trui van mijn zusje, die met een vriendin bij de Primark was en de hele Harry Potter afdeling leek te hebben leeg gekocht, haha. Dat vond ik ook een ontzettend lieve verrassing. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan