• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    Kan ik ook een keer genieten van iets zonder dat het totaal wordt afgekraakt door mijn omgeving? Het is maar een programma, Jezus. Jullie gedragen je echt alsof ik iedere week met sokken in sandalen en met drie camera's in mijn snoet door de stront rol, maar het is letterlijk gewoon een televisieshow waar ik blij van word dus laat me lekker, ugh.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Taking my only friend I know, he leaves a lot, his name is "Hope".


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ach kap toch met dat gezeik over haar dood. Jezus. Zoek. Een. Leven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb geen zin dit te gaan schrijveennn


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Sorry dat ik niet ben zoals jullie willen.


    <3

    Fucking eindelijk doe je iets. Duurde maar 20 minuten.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 13:22 ]

    Wow, het is écht dat ik heb beloofd niets meer te antwoorden erop maar ik zweer.. Dit valt héél erg verkeerd nu. HEEL erg verkeerd.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Wow, het is écht dat ik heb beloofd niets meer te antwoorden erop maar ik zweer.. Dit valt héél erg verkeerd nu. HEEL erg verkeerd.

    Dat snap ik, bah dat sloeg ook nergens op. I'm here for you ^^<3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik kan echt niet tegen dit lesboek. Waarom al die pretentious quotes? Die vent vindt zichzelf zo geweldig en het ergste is dat ik ook nog les van hem heb.


    Caution first, always.

    Ik voel me zo dom op dit moment. En moe.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    If I am right, it would be so awesome...


    What would Emma do?

    eindelijk slaat dit verhaal een beetje ergens op


    i put the fun in funeral

    Trikova schreef:
    Wow, het is écht dat ik heb beloofd niets meer te antwoorden erop maar ik zweer.. Dit valt héél erg verkeerd nu. HEEL erg verkeerd.


    Watisser


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jij hebt allemaal kwaliteiten die je wegdrukt of diskwalificeert in jezelf geloof ik.


    HAH. Kwaliteiten. Ooit had ik die ja, voordat ik alles dat ik had verpestte.
    Masks, where are you? Darn it, I need you man, come back.

    Antwoord. D:


    What would Emma do?