• Hallo Q'ers. ^^
    Welkom in Het grote dromen topic!

    Kun jij je herinneren wat je als laatste hebt gedroomt? Deel het met ons!

    [ bericht aangepast op 5 maart 2016 - 11:33 ]

    Well this is awkward. Ik heb de afgelopen paar weken nogal problemen met mijn dromen. Figures dat er een topic komt. :')


    The truth is out there.

    Ja! Vannacht droomde ik over mijn praktijkexamen van rijles, maar daarna over de schoolexamens en dat ik niet geleerd had. Idk. Komt erop neer dat ik teveel nadenk over die examens :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb zulke realistische dromen dat ik niet meer weet of dingen werkelijkheid zijn of niet.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Haha, wat een leuk topic (:
    Ik heb vannacht gedroomd over een team van superhelden en slechterikken die samen moesten werken om een gezamelijke vijand te verslaan in een soort vreemd spel. Daarna heb ik ook nog gedroomd dat ik opeens in een spelletje zat en dat ik een vreemd soort monster (het leek op een reuzenplant) moest verslaan en dat mijn school opeens ook in het spelletje zat en ik daardoor te laat kwam voor de les omdat ik de weg niet meer wist XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb altijd slechte dromen, lol.
    Anyways, brief summary of my dream.

    Ik lig in mijn kamer en ik hoor een geluid dus sta ik op [dit weet ik niet meer], ik zie een volledig wit/zwarte man en ik begin te schreeuwen en hoe harder ik schreeuw, hoe meer pijn ik heb. [Het einde weet ik niet meer]


    Heaven is a place that we all have

    Ik droomde over Wie is de Mol, hahaha. Ik weet niet meer wat er precies gebeurde


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik droomde vanochtend (viel weer in slaap toen ik wakker was geworden) dat ik bij een supermarkt was en het lukte maar niet om te pinnen. Ze hadden een verouderd systeem en daardoor wilde het maar niet lukken. Maar uiteindelijk lukte het wel en toen ging ik naar buiten met mijn broer en nog iemand (geen idee wie dat was) en wilde ik wat geld pinnen. Het zag eruit als een heel rare pinautomaat maar ik ging het toch proberen. En ook dat ging niet soepel. En toen kwamen er uiteindelijk allemaal briefjes uit van 5 euro, maar er stond op dat ik die alleen maar kon besteden bij die winkel. :'D

    Ja. Fuck logics. Ik heb toch vaak wel interessantere dromen dan deze.

    Die vliegdromen zijn zo gaaf! Hebben jullie wel eens vliegdromen?

    Vannacht droomde ik dat ik de schoenen van mijn zusje aantrok... Dat is vandaag ook gebeurt.


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    LittIe schreef:
    Ik heb altijd slechte dromen, lol.

    Same here, mate.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Op Valentijn toen Linktijger een video uploade waarin hij samen met een meisje spelletjes speelde, er was onduidelijkheid of dat zijn vriendin was:

    Dus Link maakte dan de dag erna een video waarin hij duidelijkheid maakte daarover, hij zei dat dat zijn vriendin niet was maar zijn zusje.


    Ja, ik ben nu eenmaal een fangirl


    You are my piece of paradise.

    Jinxxx schreef:
    (...)
    Same here, mate.


    It's a fucking pain in the ass, lol.


    Heaven is a place that we all have

    xD

    Aawesum! Dat ik op heel grote hoogte in de wolken een toren aan het bouwen was, de stukjes van de top heel secuur uit elkaar maakte, heel rustig moest blijven want anders zou ik naar beneden flikkeren, de top weer fikste en hem dan afbrak.


    No growth of the heart is ever a waste

    JamesPotter schreef:
    Ik droomde over Wie is de Mol, hahaha. Ik weet niet meer wat er precies gebeurde


    Ik won, Roos was de mol en het was geen droom (bat)

    OT: Als ik iets onthoud de laatste tijd zijn het nachtmerries, hele heftige, maar daar heb ik nu oplossingen voor gevonden ^^


    Happy Birthday my Potter!