• Hoi Quizletters!

    Ik speel al een tijdje met een idee voor een verhaal in de Harry Potter wereld. Het is echter al even geleden dat ik de boeken nog eens gelezen heb dus ik zal eerst mijn geheugen wat moeten opfrissen om van alles de juiste term weer te weten.

    Mijn verhaal zou zich afspelen ergens in de 19de eeuw, rond de Industriële Revolutie of misschien wat later. Het zou gaan over een tovenaar die de wereld rondtrekt opzoek naar fabeldieren, maar ook gewoon naar sporen van magie uit het verleden. Hij komt dan een meisje tegen, die geen magische krachten heeft, en wordt verliefd op haar. Hij verteld haar over zijn krachten en besluit haar mee te nemen op zijn reizen. Aangezien zij zelf geen magie kan beoefenen beleefd ze alles natuurlijk op een heel andere manier dan hem.

    Het is nog maar een vaag idee, en ik moet het zelf nog wat uitwerken. Maar wat vinden jullie hier van? (:

    EDIT: volgens mij hoort dit in story problemen, zou iemand het even kunnen verplaatsen? (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 11:14 ]


    The soul needs autumn.

    Het zou gaan over een tovenaar die de wereld rondtrekt opzoek naar fabeldieren


    Hier bij dacht ik gelijk aan Newt Scamander :') maar het klinkt wel interessant!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Hier bij dacht ik gelijk aan Newt Scamander :') maar het klinkt wel interessant!


    De eerste inspiratie voor dit idee kreeg ik ook toen we te horen kregen waarover Fantastic Beasts ging gaan, al denk ik niet dat mijn verhaal op de film gaat lijken als ik de trailer zo bekijk; (:


    The soul needs autumn.

    Het klinkt leuk! Ik zou er wel een abo opnemen denk ik (=


    i wanna die with you once or twice.

    Topic verplaatst!(;


    Queer zijn is gewoon alles